اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بیش از 1200 برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: طی هفته دفاع مقدس 1279 برنامه در خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

بیش از 1200 برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا هزاری پیش از ظهر امروز در کنفرانس خبری برنامه های هفته دفاع مقدس درخراسان جنوبی با بیان این‌که ستاد دفاع مقدس در استان، شهرستانها و بخش‌ها تشکیل شده، اظهار داشت: در چهل و دومین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس ۱۲۷۹ برنامه در خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۳۰ شهریور ماه از یک میلیون رزمنده دفاع مقدس در کشور تجلیل خواهد شد، افزود: این برنامه به صورت همزمان در خراسان جنوبی برگزار میشود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: در اولین روز هفته دفاع مقدس فرماندهای نظامی، انتظامی و اعضای شورای تامین استان با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهند کرد.

هزاری بیان داشت:  فضا سازی در سطح استان، تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با رزمندگان و جانبازان، پاسداشت سربازان دفاع مقدس، تجلیل از شهدا و مدافعان سلامت، تجلیل از نقش زنان، دانش آموزان و طلاب در دوران دفاع مقدس نیز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی است.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های معاونت مهندسی و فنی سپاه با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال، اعزام گروه جهادی به نیابت از شهدا به مناطق محروم استان، تحویل ۵۲۰ آلبوم از شهدا به خانواده‌های آنها، برپایی پاتوق سرود در محلات، برگزاری مسابقات ورزشی در فضای باز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ، برگزاری گشت های رضویون با هدف نمایش اقتدار بسیج در محلات با هدف آرام سازی، اجرای میز خدمت با حضور مسئولان ادارات شهرستان‌ها، نواختن زنگ مهر و مقاومت از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی به نکوداشت و تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس و برگزاری رژه موتوری و خودروی طی هفته فاع مقدس اشاره کرد و گفت:  افتتاح 7 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی با اعتبار 15 میلیارد ریال، برگزاری یادوراه‌های شهدا، برنامه شهید آبروی محله افتخار کوچه، پخش کلیپ، اجرای مسابقات فرهنگی، برنامه شیفت ایثار، فراخوان‌های ادبی و هنری با موضوعات روز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس است.

هزاری به تقارن تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار داشت: برپایی موکب های فرهنگی به این مناسبت نیز از دیگر برنامه هایی است که اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: برگزاری کاروان آوای مقاومت با موضوع اعزام به جبهه، ادامه داشتن نهضت کمک مومنانه، توزیع غذای گرم، بسته معیشتی و لوازم التحریر، برپایی نمایشگاه‌های آلبوم و عک، برگزاری نشست‌های روشنگری و ختم صلوات و قرآن هدیه به روح مطهر شهدا نیز طی هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی انجام می‌شود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی یادآور شد: طرح موفق شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در هفته دفاع مقدس ادامه داشته و افزایش مراکز واکسیناسیون با همکاری بسیج و سپاه، واکسیناسیون خودرویی و اعزام تیم های سیار واکسیناسیون نیز در قالب این طرح اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول