اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف ۱۰ تن چوب فاقد مجوز در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین از کشف ۱۰ تن چوب فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

کشف ۱۰ تن چوب فاقد مجوز در فامنین

علی حسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از کشف ۱۰ تن چوب فاقد مجوز در فامنین خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند. 

وی بیان کرد: در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب فاقد مجوز که ارزش آن بنا به نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده، کشف و یک متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، با قانون‌شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد در ادامه گفت: اخیرا دو دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق نیز در شهرستان فامنین کشف شد.

وی در تشریح این خبر افزود: با دریافت خبری مبنی بر استفاده غیر مجاز از دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک خانه باغی در یکی از روستاهای شهرستان فامنین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

حیدری خاطرنشان کرد: پس از شناسایی محل در بازرسی از آن، دو دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و لوازم مربوطه که ارزش آنها برابر نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی  شد.

وی گفت: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه در صورت اطلاع از این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول