اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

44 هزار میلیارد ریال معوقات کادر بهداشت و درمان پرداخت شد

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها، از پرداخت 44هزار و سیصد میلیارد ریال معوقات کادر بهداشت و درمان خبر داد.

44 هزار میلیارد ریال معوقات کادر بهداشت و درمان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از  اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور، امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور، از پرداخت 44 هزار و سیصد میلیارد ریال معوقات کادر بهداشت و درمان خبر داد.

وی به ایثار و مجاهدت کادر درمان و مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: در دو سال اخیر کادر بهداشت و درمان برای حفظ و سلامت مردم از خود جانفشانی و ایثار کردند و در این مسیر شهدای زیادی در تقدیم جامعه کردند.

حاجتی به مبلغ پیش بینی شده در قانون بودجه برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد وعنوان داشت: در قانون بودجه سال جاری مبلغ  52 هزار میلیارد ریال در جدول مصارف هدفمندی تبصره (14) برای معوقات کادر بهداشت و درمان پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور ادامه داد: در سه ماهه اول 29 هزار و سیصد میلیارد ریال  به وزارت بهداشت و درمان پرداخت شد  و با واریز 15هزار میلیارد ریال جمعا تا شهریور ماه 44 هزار و سیصد میلیارد ریال برای معوقات کادر بهداشت و درمان به حساب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واریز شد.

وی ضمن تشکر از زحمات کادر محترم درمان و بهداشت گفت: در راستای ردیف 12 جدول تبصره 14 قانون بودجه 1400 حمایت های لازم از کادر بهداشت و درمان صورت خواهد گرفت تا مردم بتوانند از خدمات کادر درمان و بهداشت بیش از گذشته بهره مند شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول