اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

لبیک اهالی استان ذی قار به ندای اربعین+ تصاویر

استان ذی قار در جنوب عراق از پنج روز پیش شاهد حرکت زائران پیاده اربعین امام حسین(ع) است که در میان خدمات موکب داران و امنیت و آرامشی که نیروهای امنیتی برای آنها فراهم کرده‌اند، رهسپار کربلا هستند.

لبیک اهالی استان ذی قار به ندای اربعین+ تصاویر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، استان ذی قار در جنوب عراق از پنج روز پیش شاهد حرکت زائران پیاده اربعین امام حسین(ع) است که راهپیمایی خود را از  استان بصره  آغاز کرده‌اند یا از همین استان ذی قار رهسپار کربلای معلی هستند.

به گزارش الکفیل، هزاران نفر از زائران اربعین حسینی در کربلا، با پای پیاده از شهر الناصریه مرکز استان ذی قار خارج شده و در حال طی مسیر ۲۷۰ کیلومتری از این شهر تا کربلا هستند.

موکب‌ها، هیات‌ها و خادمان حسینی اعم از پیر و جوان و زن و کودک  هم طبق روال هر سال در هر منطقه از مسیر پیاده‌روی در استان ذی قار مشغول ارائه خدمات به زائران هستند. نیروهای امنیتی هم امنیت و ارامش کامل را برای لبیک گویان به ندای اربعین فراهم کردند.

در ذی قار هر ساعت بر شمار زائران افزوده می‌شود و در دو روز آینده به اوج خود خواهد رسید. موکب‌های خدمات حسینی نیز در این جاده‌ها مستقر و از مدتی قبل برای استقبال از این کاروان‌ها آماده شده‌اند تا تمامی خدمات از جمله غذا، نوشیدنی و مبیت به علاوه‌ی خدمات پزشکی و ... را به زائران تقدیم نمایند.

تصاویر زیر را رسانه الکفیل در مورد زائرانی که همین روزها از الناصریه خارج شدند یا از استان بره در ۵۰۰ کیلومتری کربلا در حال حرکت به سمت حرم مطهر امام حسین(ع) هستند، منتشر کرده است:

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول