اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اهدای 1500 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۱۵۰۰ دستگاه تبلت‌ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت خصوصی خریداری و به دانش‌آموزان اهدا شد.

اهدای 1500 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند ایلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی صبح امروز در آئین اهدای ۱۵۰۰ دستگاه تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند گفت: این تعداد تبلت به مناسبت کنگره گرامیداشت سه هزار شهید توزیع می‌شود و ان‌شاالله در روزهای آینده در تلاشیم تا عدد آن را به نیابت شهدای استان به سه هزار عدد برسانیم. 

وی افزود: امروز تلفیق حضور پدر شهیدان در میان حضار به عزمت و برکت این آئین افزوده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه کنگره تنها در دهه فرهنگی تعریف نمی‌شود گفت: ما در تلاشیم تا ۱۵۰۰ تبلت را امروز توزیع و در فرداهای دیگر هم انواع کمک‌های دیگر را در حوزه‌های مختلف مدنظر داشته باشیم و فقط به این کنگره محدود نشود.

وی ادامه داد: این تعداد تبلت به دانش آموزان هدیه شهدا به آنها است و ما هیچ منتی بر سرآنها نداریم.

توزیع 1500 تبلت 

قنبر موسی‌نژاد با بیان اینکه ۱۵۰۰ تبلت‌ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و شرکت زرین معدن چاف خریداری و اهدا شده گفت: این شرکت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای تهیه این تبلت‌ها هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه برای خرید هر تبلت سه میلیون تومان هزینه شده است، افزود: تاکنون ۱۲٠٠ دستگاه توزیع و امروز نیز طی آیین ۱۵٠٠ دستگاه تبلت دیگر نیز توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هدف ما این است که بستری را فراهم کنیم که در شرایط کرونایی و در آستانه آغاز سال تحصیلی هیچ دانش آموز نیازمندی در این استان فاقد لوازم هوشمند کمک آموزشی نباشد  و امیدواریم درآینده شاهد مشارکت مردم  نیکوکار و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول