اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تخریب ۲۵۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز اراضی کشاورزی در رباط کریم

مدیر جهاد کشاورزی رباط کریم از تخریب ۲۵۶ مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: ۳۳ هکتار از اراضی زراعی و باغی رباط کریم آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

تخریب ۲۵۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز اراضی کشاورزی در رباط کریم

به گزارش خبرگزاری فارس، علی عباسی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان رباط‌کریم گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با دستور اتخاذی از دادستان و حضور نماینده وی، حضور نماینده حقوقی جهاد کشاورزی و یگان  انتظامی، ۲۵۶ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شامل ۲۱۸ مورد دیوار کشی، ۲۰ مورد بنا، ۸ مورد سکو، ۶ مورد آلاچیق و ۴ مورد پی کنی و محوطه سازی در روستاهای نوده و شترخوار شهرستان تخریب و منجر به آزادسازی حدودا ۳۳ هکتار از اراضی کشاورزی گردید.

وی تصریح کرد: شهروندان از خرید زمین هایی که با تغییر کاربری به صورت غیر مجاز ساخته شده خودداری کنند تا در آینده دچار مشکلات حقوقی و قضایی نشوند.

عباسی در پایان گفت: قطعه‌بندی اراضی کشاورزی بر اساس قانون ممنوع است و کوچک کردن این اراضی باعث کاهش تولیدات کشاورزی و به خطر افتادن امنیت غذایی جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ظ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول