اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واژگونی اتاق بار تریلر، تصادف دیگری را رقم زد/ ضرورت رفع نقص از کمربندی سپاهان‌شهر

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر کشنده FH، کشنده از اتاق بار جدا شد و راننده سواری پراید که در مسیر اولیه تریلی در حال حرکت بوده با عقب اتاق بار برخورد و راننده دچار جراحت می‌شود.

واژگونی  اتاق بار تریلر، تصادف دیگری را رقم زد/ ضرورت رفع نقص از کمربندی سپاهان‌شهر

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز، در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید اقارب حد فاصل تقاطع بزرگراه شهید میثمی و پل شهید ستاری بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر کشنده FH، کشنده از اتاق بار جدا شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پس از واژگونی اتاق بار و ریزش محموله، بخشی از مسیر مسدود و کشنده در مسیر مخالف با دیوار بتنی حاشیه بزرگراه برخورد می‌کند.

وی بیان کرد: در حادثه دوم راننده سواری پراید که در مسیر اولیه تریلی در حال حرکت بوده با عقب اتاق بار برخورد و راننده دچار جراحت می‌شود.

محمدی با بیان اینکه رفع نقص کمربندی سپاهان‌شهر به سمت شهر ابریشم به عنوان مسیر جایگزین در راستای پیشگیری از بروز حوادث مشابه باید پیگیری شود، گفت: عدم توایی در کنترل به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده کامیون کشنده نسبت به ابنیه راه و حاشیه راه علت حادثه اول است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: در حادثه دوم به دلیل عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پراید و عدم‌ایمن سازی محیط از جانب راننده تریلی که ۵۰ -۵۰  به صورت مساوی است،  توسط کارشناسان پلیس تشخیص داده شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول