اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

خریدهای احتمالی بارسا در تابستان 2022| هالند-پوگبا؛ از رویا تا واقعیت ! +عکس

روزنامه موندو دپورتیوو در جلد امروز خود از گزینه های اصلی بارسلونا برای تقویت ترکیب خود در تابستان 2022 پرده برداشت.

خریدهای احتمالی بارسا در تابستان 2022| هالند-پوگبا؛ از رویا تا واقعیت ! +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا به دلیل مشکلات مالی در این تابستان مجبور شد مسی را به پاریس بفرستد، گریزمان را به اتلتیکومادرید قرض دهد و 6 بازیکن آینده دار خود را به تیم های دیگر بفروشد تا بتواند بار زیاد پرداختی های خود را کاهش دهد. به عبارتی بارسلونا برای بهبود شرایط مالی خود چوب حراج به ستاره های آینده دار خود زد که می توانید در زیر مشاهده کنید:

  نام بازیکن سن قیمت تیم مقصد
1 لیونل مسی 33 رایگان پاریس فرانسه
2 ایلیاکس موریبا 18 16 میلیون یورو لایپزیگ آلمان
3 امرسون رویال 22 25 میلیون یورو تاتنهام انگلیس
4 جونیور فیرپو 25 15 میلیون یورو لیدزیونایتد انگلیس
5 ژان کلر تودیبو 21 8.5 میلیون یورو نیس فرانسه
6 کارلس آلنیا 23 5 میلیون یورو ختافه اسپانیا
7 کونار دلا فونته 20 3.5 میلیون یورو مارسی فرانسه
8 سرخیو آکیمه 23 3.5 میلیون یورو آلمریا اسپانیا
9 مونچو 21 رایگان گرانادا اسپانیا
10 خوان میراندا 21 رایگان رئال بتیس اسپانیا
11 ماتئوس فرناندز 23  فسخ قرارداد پالمیراس

*مجموع فروش:76.5 میلیون یورو

از طرف دیگر بارسلونا برای خرید بازیکنان آزاد تلاش کرد و در نهایت توانست اریک گارسیا، سرخیو آگوئرو و ممفیس دپای را به صورت رایگان خریداری کند. این تیم در این پنجره، 76.5 میلیون یورو بدست آورد و هیچ رقمی برای خرید بازیکن به ثبت نرساند تا بتواند بدهی های زیاد باشگاه را کاهش دهد.


ممفیس دپای به ستاره اصلی بارسلونا بدل شده و بسیاری امیدوارند که او بتواند بار تیم را بردوش کشد

لاپورتا مدعی شد که با کاهش دستمزدهای بازیکنان، رفتن مسی و گریزمان و فروش برخی بازیکنان توانسته تا حد خوبی سر و سامانی به وضعیت اقتصادی باشگاه بدهد و بتواند در تابستان آینده نزدیک به 600 میلیون یورو پول هزینه کند.

روزنامه موندو دپورتیوو در جلد امروز خود تصویری جالب از تابستان 2022 برای بارسایی ها کشید و رویاپردازی جالبی را به ثبت رساند. این روزنامه با تیتر «گزینه های خرید در 2022» از 3 بازیکن به نام های «دنی اولمو» ، «ارلینگ هالند» و «پل پوگبا» پرده برداشت.

موندو نوشت که باشگاه برای خرید اولمو از لایپزیگ تمام توان خود را می گذارد و به نوعی این بازیکن هدف اصلی باشگاه است. برخی مدعی هستند که شاید این تیم در زمستان و 3 ماه آینده برای خرید او اقدام کند.

ارلینگ هالند که در باشگاه دورتموند آماری عجیب و غریب از خود به ثبت رسانده، بی شک در تابستان 2022 مشتری های زیادی خواهد داشت. فابریزیو رومانو هفته گذشته اعلام کرد که تمام تیم های قدرتمند اروپا در صف خرید هالند هستند که مهمترین آنها بایرن مونیخ و رئال مادرید است. رئال سعی دارد با جذب رایگان امباپه و خرید 75 میلیون یورویی هالند به یک غول تمام عیار دوباره بدل شود. بایرن مونیخ نیز می خواهد برای دوران پسا لواندوفسکی، هالند را به آلیانس آرنا بیاورد.

موندو در خصوص خرید هالند توسط بارسلونا نوشت که این موضوع بیشتر شبیه یک رویا است تا واقعیت. بارسلونا به گفته لاپورتا برای خرید هالند تلاش خواهد کرد ولی بعید است در میان این تیم های قدرتمند اروپایی که همه شانس بیشتری برای قهرمانی در اروپا دارند، هالند نیوکمپ را برای آینده خود انتخاب کند.

و در انتها موندو از پل پوگبا صحبت کرد. بازیکنی که سودای رسیدن به رئال مادرید دارد ولی با توجه به بازگشت رونالدو به اولدترافورد و عملکرد مثبت خود در تیم منچستریونایتد می خواهد تمدید کند. موندو پوگبا را یک گزینه احتمالی خواند ولی بعید به نظر می رسد که ستاره مسلمان فرانسوی از بین ماندن در منچستریونایتد و پیوستن به رویای همیشگی خود یعنی بازی در رئال مادرید، بودن در بارسلونا را انتخاب کند.


پوگبا در کنار رونالدو به این منچستریونایتد امیدوار شده و می خواهد با شیاطین سرخ تمدید کند

البته باید عنوان کرد که همه چیز به کیفیت بارسلونای کنونی وابسته است. بارسلونا اکنون شرایط خوبی نداشته و لاپورتا و کومان یک دعوای بزرگ ایجاد کرده اند. لاپورتا پس از باخت تحقیرآمیز بارسلونا به بایرن مونیخ به کومان هشدار داده که در 3 بازی بعدی تیم نباید باختی را تجربه کند. از سوی دیگر کومان در مستند خود آبروی لاپورتا را برده و مدعی شده که مدیریت بارسلونا رفتار مناسبی در تابستان با او نداشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول