اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ثبت نام جهت صدور کارت پوشش خبری و تصویری لیگ بیست و یکم

نمایندگان رسانه های گروهی برای صدور و دریافت کارت پوشش خبری و تصویری بیست و یکمین دوره لیگ برتر در سامانه طراحی شده سازمان لیگ ثبت نام کنند.

ثبت نام جهت صدور کارت پوشش خبری و تصویری لیگ بیست و یکم

به گزارش خبرگزاری فارس، ، خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران، تصویربرداران و صدابرداران رسانه های گروهی برای دریافت کارت پوشش خبری و تصویری رقابت های بیست و یکمین دوره لیگ برتر در سامانه سازمان لیگ فوتبال ایران ثبت نام کنند.
ثبت نام در این سامانه برای صدور و دریافت کارت پوشش خبری و تصویری الزامی است اما صرف ثبت نام برای افراد حقی جهت دریافت کارت پوشش خبری و تصویری ایجاد نمی کند. ثبت نام کنندگان حتما باید کارت پوشش خبری و تصویری وزارت ورزش را دارا باشند.
اهالی رسانه برای ثبت نام کارت فصل آینده باید با ورود به این سامانه   https://card.iranleague.ir/pages/login و از طریق همان نام کاربری وکلمه عبوری که فصل پیش در اختیار رسانه ها قرار داده شد اقدام نمایند. رسانه ها فقط تا تاریخ ۷ مهر فرصت ثبت نام در این سامانه را دارند و به درخواست های ثبت شده بعد از این تاریخ تا نیم فصل رسیدگی نخواهد شد.
برای نمایندگان رسانه های گروهی بعد از احراز هویت و تایید شغلی از سوی مدیران مسئول رسانه ها و نهادی ذیربط کارت صادر می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول