اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رکوردشکنی ارائه گواهی عدم سوء پیشینه به صورت خودکاربری

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، ۶۸۰ هزار گواهی عدم سوءپیشینه به صورت خودکاربری و الکترونیکی در میانگین زمانی دو روز کاری بعد از ارائه درخواست از سوی مردم صادر شده است.

رکوردشکنی ارائه گواهی عدم سوء پیشینه به صورت خودکاربری

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد کاظمی‌فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در  نهمین جلسه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی با اشاره به مراجعه سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مردم به واحدهای قضائی با استفاده از سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی در پنج ماه نخست امسال، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، ۶۸۰ هزار گواهی عدم سوءپیشینه به صورت خودکاربری و الکترونیکی در میانگین زمانی دو روز کاری بعد از ارائه درخواست از سوی مردم صادر شده است.

متقاضیان درخواست گواهی عدم سوء پیشینه می‌توانند به صورت خودکاربری با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک قضایی قوه قضائیه به نشانی adliran.ir که تحت عنوان سامانه ثنا شناخته می شود، نسبت به درخواست صدور گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند. همچنین اخیرا امکان طی این فرایند مدتی است در نرم افزار «عدالت همراه» نیز فراهم شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول