اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

استقرار گروه تفحص در سازمان سنجش و آمادگی دریافت گزارش‌های مردمی و دستگاهی

رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور از استقرار این هیئت در این سازمان خبر داد و گفت: اعضای این هیئت در راستای احقاق حقوق ملت، داوطلبین و مخاطبین این سازمان، نهایت تلاش و اهتمام خود را خواهند داشت.

استقرار گروه تفحص در سازمان سنجش و آمادگی دریافت گزارش‌های مردمی و دستگاهی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور امروز (دوشنبه 29 شهریور) در جمع خبرنگاران از استقرار گروه تحقیق و تفحص قوه مقننه در این سازمان خبر داد و اظهار داشت: اعضای این هیئت در راستای احقاق حقوق ملت شریف و داوطلبین و مخاطبین عزیز این سازمان، نهایت تلاش و اهتمام خود را خواهند داشت.

وی افزود: در حال حاضر محورهای متعددی در خصوص این سازمان و عملکرد رئیس آن در دستور کار رسیدگی این هیئت و گروه بررسی مستقر در این سازمان، قرار دارد.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش تصریح کرد: راه های ارتباطی خاصی برای دریافت نقطه نظرات، گزارشات و مستندات مردمی و نهادی در ارتباط با این سازمان در نظر گرفته شده است و مخاطبین و ذینفعان می توانند از طریق این مبادی مستندات خود را به هیات تفحص منعکس کنند.

به گزارش فارس، خط ارتباطی 09100202920، رایانامه reportsanjesh@gmail.com یا ارسال پستی به دفتر رئیس هیئت تفحص از سازمان سنجش در مجلس شورای اسلامی راه‌های ارتباطی ارسال مطالب و نظرات در موضوع تحقیق و تفحص از سازمان سنجش و آموزش کشور است. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول