اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آمادگی کامل مرزبانی برای تصمیمات احتمالی دولت در خصوص اربعین

فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزبان‌های ما در پایانه‌‌های چذابه و شلمچه آمادگی کامل دارند تا اگر دولتمردان در کشورمان و کشور همسایه تصمیم جدیدی را در خصوص برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی اتخاذ کردند، کار استقبال ، پذیرش و بدرقه زائران حسینی صورت دهند.

آمادگی کامل مرزبانی برای تصمیمات احتمالی دولت در خصوص اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور، در حاشیه دیدار با استاندار خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود تصمیم دولت عراق مبنی بر محدودیت سفر زمینی زائران به عتبات عالیات، مرزبان‌های ما در پایانه‌‌های چذابه و شلمچه آمادگی کامل دارند تا اگر دولتمردان در کشورمان و کشور همسایه تصمیم جدیدی را اتخاذ کردند، کار استقبال، پذیرش و بدرقه  زائران حسینی بدون وقفه صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در مرزهای خوزستان، با استقرار چند پایگاه دریابانی و هنگ مرزی، پاسگاه، یگان‌های احتیاط و .. حراست از این استان مهم و اساسی کشور را عهده‌دار هستیم، گفت: استاندار خوزستان اطلاعات خوبی از پایانه‌های مرزی استان دارد و طوری که از نگاه وی می‌توان برداشت کرد، سعی بر این است که مرزهای خوزستان از امنیتی به اقتصادی تبدیل شده که این نوع بینش می‌توان در موضوع معیشت مردم اثرگذار باشد.

 فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری ایراد شده است، یادآور شد: هوشمند سازی و استقرار واحدهایی که نیاز است در معابر تعبیه شود با دستور استاندار انجام گیرد و بسیار امیدوار کننده است که بیش از گذشته به مرزها توجه صورت پذیرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول