اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رشیدی: استاندار کرمانشاه باید تغییر کند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هر نماینده‌ای مستقل است و راساً نظرات خود را ابلاغ می‌کند و در این خصوص ما به کسی وکالت نمی‌دهیم، من به عنوان نماینده مردم کرمانشاه حتماً خواهان تسریع در تغییر مدیریت ارشد استان هستم و امیدوارم این اتفاق به زودی رخ دهد و کام مردم با خدمات ویژه دولت انقلابی شیرین و مشکلات سریعتر برطرف گردد.

رشیدی: استاندار کرمانشاه باید تغییر کند

محمد رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص شایعات و رایزنی‌های مختلف برای ابقای برخی از مسئولین فعلی و علی الخصوص استاندار، اظهار کرد: در انتخابات اخیر، مردم رای به تغییر دادند و نسبت به عملکرد دولت قبل نیز انتقادات جدی دارند، مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز موجبات ناراحتی را ایجاد کرده است.

وی افزود: رای مردم به آیت الله رئیسی به منظور تغییر در سیستم اجرایی در کل کشور بوده است، البته ملاک در انتخاب مدیران حتماً شایسته سالاری است و ما در این خصوص بحثی نداریم، اما مطالبی که آقای رئیسی برای انتخاب مدیران اعلام کردند شامل انقلابی‌گری، روحیه جهادی، توانمندی‌های اجرایی و مردمی بودن است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در تمامی دوره‌هایی که بر اساس رای مردم، تغییرات در سیستم اجرایی ایجاد شده است، اکثراً استانداران و وزرا تغییر کرده‌اند و این طبیعت کار است، این تغییرات البته که خواست ما نمایندگان هم هست.

رشیدی افزود: هر نماینده‌ای مستقل است و راساً نظرات خود را ابلاغ می‌کند و در این خصوص ما به کسی وکالت نمی‌دهیم، من به عنوان نماینده مردم کرمانشاه حتماً خواهان تسریع در تغییر مدیریت ارشد استان هستم و امیدوارم این اتفاق به زودی رخ دهد و کام مردم با خدمات ویژه دولت انقلابی شیرین و مشکلات سریعتر برطرف گردد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدوارم با روی کارآمدن جوانان انقلابی و نیروهای با تجربه و جهادی، این تغییر به زودی زود در استان کرمانشاه و کل کشور رخ دهد و ما یقیناً خواستار تسریع در تغییر سیستم مدیریت استان هستیم.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول