اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

والی: با تمام وجود راهی آسیا می‌شویم/ قاسمی‌نژاد: پا پس نکشیدیم و یک قهرمانی به هواداران تقدیم کردیم

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: یک قهرمانی گرفتیم که کار بزرگی بود و آن را به هواداران تقدیم کردیم.

والی: با تمام وجود راهی آسیا می‌شویم/ قاسمی‌نژاد: پا پس نکشیدیم و یک قهرمانی به هواداران تقدیم کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایوب والی پس از دیدار مقابل گل‌گهر در مورد شرایط فولاد خوزستان اظهار داشت:‌ یک اردوی 10 روزه در کردان داشتیم الان در اردوی دوم هستیم بازیکنان مصدوم و خارجی‌ها  اضافه می‌شوند. فاصله استراحت ما به خاطر جام حذفی کم بود. به خاطر پنجره بسته نتوانستیم بازیکن بگیریم. 5-6 نفر هم از ما جدا شدند و همین کار را سخت می‌کند. 

وی افزود: امروز جدی‌ترین بازی دوستانه را انجام دادیم که سخت بود. بازیکنان رفته رفته آماده می‌شوند تا راهی مسابقات فصل جدید شویم. 

والی در مورد کار با عبدالله ویسی عنوان کرد: جا دارد از کادر فنی سال گذشته تشکر کنم که زحمات زیادی برای ما کشیدند. ویسی سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد. همچنین گرشاسبی تجربه بالایی در مدیریت دارد. امسال کار خیلی سختی داریم. بازیکنانی که از ما جدا شدند کلیدی بودند و همین کارمان را سخت‌تر می‌کند. تیم‌ها به چشم دیگری ما را نگاه می‌کنند و هواداران انتظارشان بالا است. با این حال با تمام وجود راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شویم و هرچه داریم می‌گذاریم تا دل مردم شاد شود.

همچنین محمد قاسمی‌نژاد پس از دیدار فولاد و گل‌گهر اظهار داشت: بازی خوب و پرفشاری بود. گل‌گهر تیم خوبی است که بازیکنان بزرگی دارد و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. شاکله ما از سال گذشته حفظ شده و تعدادی جوان هم اضافه شدند. ان‌شاءالله این روند را ادامه دهیم تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پرقدرت ظاهر شویم.

وی افزود: سال سوم است که در فولاد هستم. برای این پیراهن ارزش قائلم هر کسی اینجا می‌آید باید با جان و دل زحمت بکشد. سال اول هیچکس انتظار نداشت سهمیه بگیریم. در سال دوم پنجره ما بسته بود اما هر چهار روز بازی می‌کردیم. بچه‌ها با تمام وجود جنگیدند. مصدوم زیاد دادیم اما پا پس نکشیدیم. قهرمانی گرفتیم و کار بزرگی انجام دادیم و آن را به هواداران تقدیم کردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول