اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ماجرای تخلیه منازل نیوساید توسط شرکت « مهاب مهر »

وکیل ساکنان منازل نیوساید با بیان اینکه تخلیه منازل توسط شرکت مهاب غیرقانونی است، گفت: چنانچه بانک ملی برای تخلیه منازل اقدام می‌کرد مشکلی نداشت.

ماجرای تخلیه منازل نیوساید توسط شرکت « مهاب مهر »

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز نماینده  شرکت مهاب مهر مالک جدید منازل نیوساید با همراهی نیروی انتظامی و نماینده ثبت و  بدون حضور نماینده دادستان با ورود به منازل ساکنان اقدام به تخلیه آن‌ها کردند.

 

وسایل‌مان در کنار خانه‌ها تخلیه شد

ساکنان منازل نیوساید  می‌گویند: در حال حاضر حدود پنجاه نفر در این منازل سکونت دارند که امروز  نماینده شرکت مهاب مهر با همراهی نیروی انتظامی قفل درب تعداد هشت تا 10 منزل را شکست و وارد خانه ساکنین شد و وسایل آن‌ها را  در کنار خانه‌ها تخلیه کرد که برخی از وسایل در این شرایط دزدیده و یا گم شدند.

وی افزود: در این شرایط که چاره‌ای جز تخلیه نداشتیم مجبور شدیم لوازم خانه را تا پیدا  کردن خانه‌ای موقتاً در خانه دوستان و اقوام نگهداری کنیم، در این وضعیت خطرناک کرونایی آواره شدیم وسایل‌مان یک جا و خانواده‌هایمان را جای دیگر بردیم.

 

تخلیه منازل نیوساید توسط شرکت مهاب مهر غیرقانونی است

طاهر سلطانیان وکیل ساکنان منازل نیوساید اهواز در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با تایید تخلیه منازل نیوساید، اظهار کرد:  شرکت مهاب مهر  منازل نیوساید را به صورت اجاره به شرط تملیک از بانک ملی گرفته است و بانک بر همین اساس یک وکالت‌نامه ثبتی را به این شرکت داده است که اعتبار این وکالت‌نامه شش ماهه است.

وی افزود: اکنون با توجه به اینکه اعتبار این وکالت‌نامه به پایان رسیده است به همین دلیل اجرای حکم تخلیه آن هم توسط نماینده ثبت اسناد غیرقانونی است.

 

با بیان اینکه شرکت مهاب مهر با وجود  پایان اعتبار وکالت‌نامه آن به جای بانک ملی مساله ساکنان منازل نیوساید را پیگیری می‌کند، گفت: در ماده 4 قرارداد واگذاری عنوان شده در صورت صدور وکالت‌نامه مجدد به شرکت مهاب مهر باید مال الاجاره از این شرکت دریافت شود.

سلطانیان بیان کرد: چنانچه بانک ملی برای تخلیه منازل ساکنان نیوساید اقدام می‌کرد به لحاظ قانونی مشکل نداشت اما تخلیه این منازل توسط این شرکت غیرقانونی است.

 

وی با تاکید بر اینکه از مسئوولان استان درخواست کردیم تا تعیین تکلیف قضایی پرونده منازل نیوساید در مورد آن‌ها تصمیمی گرفته نشود، عنوان کرد: بازرسی کل کشور تخلفات صورت گرفته در واگذاری منازل نیوساید را هم  به شعبه صادر کننده رای و هم به بانک ملی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حدود سه سال است که مساله خانه‌های سازمانی شرکت لوله‌سازی اهواز در منطقه نیوساید سبب به وجود آمدن حاشیه‌هایی در ارکان مختلف معامله شد و ارگان‌ها و نهادهای مختلفی دراین‌باره اظهارنظرهایی داشتند.

از طرفی نحوه واگذاری منازل کارکنان لوله‌سازی اهواز توسط بانک ملی با وجود مخالفت ستاد اقتصاد مقاومتی خوزستان، شرکت نفت و سازمان میراث فرهنگی، ابهاماتی را در افکار عمومی به وجود آورده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول