اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۴۷ مرکز واکسیناسیون در همدان فعال است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان از فعالیت ۴۷ مرکز واکسیناسیون در استان خبر داد و گفت: با حذف محدودیت سنی واکسیناسیون طی روزهای آینده شتاب بیشتری را شاهد خواهیم بود.

۴۷ مرکز واکسیناسیون در همدان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به تلاش و فداکاری کادر بهداشتی و درمان استان و قدرانی از آنها اظهار کرد: نیروهای مردمی، بسیج و نیروی انتظامی نیز در کنترل بیماری کرونا نهایت همکاری را داشتند.

وی با اشاره به برداشتن محدودیت سنی واکسیناسیون در همدان با حضور وزیر بهداشت در استان گفت: در حال حاضر ۴۷ مرکز واکسیناسیون در استان همدان فعال است و از روزهای آینده شتاب بیشتری را در واکسیناسیون شاهد خواهیم بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ضمن اینکه از دستگاه‌ها خواست برای انجام واکسیناسیون عمومی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری داشته باشند تأکید کرد: رعایت پروتکل‌ها و پرهیز از حضور مردم در دورهمی‌ها کمک بزرگی به کنترل بیماری خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳۶ بیماری مثبت کرونا و ۱۰ نفر فوتی در استان همدان ثبت شده است گفت: فامنین، تویسرکان، ملایر و اسدآباد در وضعیت نارنجی قرار دارند و سایر شهرها قرمز هستند.

رشید حیدری‌مقدم با اشاره به اینکه سامانه ثبت نام واکسن برای افراد ۱۸ سال به بالا فعال است اظهار کرد: در سه شهرستان اصلی استان که جمعیت بیشتری دارند مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی فعال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ هزار نفر در استان همدان دو دز واکسن را دریافت کردند اظهار کرد: در روزهای آینده سرعت انجام واکسیناسیون چند برابر خواهد شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول