اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مصاحبه فارس با کارشناس AFC درباره احتمال حذف الهلال مقابل پرسپولیس

کارشناس فوتبال آسیا و عضو کمیته رسانه ای AFC در زمینه احتمال حذف الهلال مقابل پرسپولیس به خبرنگار فارس پاسخ داد.

مصاحبه فارس با کارشناس AFC درباره احتمال حذف الهلال مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته نیکولو شیرا خبرنگار معروف ایتالیای ادعای بزرگی مطرح کرد و از احتمال حذف الهلال رقیب پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

خبرنگار ایتالیایی در توئیتر خود خبر داد که الهلال به دلیل تخلفاتی که علیه سباستین جووینکو هافبک ایتالیایی سابقش انجام داده ممکن است از سوی فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با جرائم سنگینی از جمله کنار گذاشتن از لیگ قهرمانان آسیا مواجه شود.

در همین رابطه خبرنگار فارس برای جویا شدن از واقعیت این خبر و آیا احتمال دارد الهلال در بازی مقابل پرسپولیس حضور پیدا نکند به سراغ سلطان المهوس خبرنگار سرشناس عربستان و عضو کمیته رسانه ای AFC رفت.

خبرنگار و کارشناس حقوقی فوتبال آسیا در این زمینه، گفت: در پرونده الهلال با سباستین جووینکو در صورت اثبات تخلف حداکثر جرائم طبق قوانین فیفا برای تیم الهلال به شرح زیر است: کسر امتیاز، پرداخت جریمه مالی، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و سقوط به دسته پایین است.

وی در ادامه تاکید کرد: تنها گزینه، فریبکاری و جعل سند باعث می شود تیمی از رقابت های سال آینده لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود و در دوره کنونی این تخلف اعمال نمی شود. در نتیجه ادعای این خبرنگار ایتالیایی کاملا غلط است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول