اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش/ بنر مخالفان مجیدی در دستان معترضان+عکس

هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به وضعیت تیمشان شدند.

تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش/ بنر مخالفان مجیدی در دستان معترضان+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تعدادی از تماشاگران علاقه مند به تیم فوتبال استقلال امروز با حضور مقابل وزارت ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به وضعیت این باشگاه شدند.

هواداران استقلال در این تجمع علیه مددی مدیرعامل باشگاه، اصغر ملکیان، پرویز مظلومی و مهدی علی نژاد شعار داده و خواستار جدایی عوامل به بحران رسیدن این باشگاه شدند.

این تجمع در شرایطی انجام شده که باشگاه استقلال شب گذشته اعلام کرد در صورت این اتفاق با عوامل تحریک هواداران معترض برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

نکته قابل توجه در تجمع امروز بنرهای در دست هواداران است و آنها تصاویر افرادی که علیه فرهاد مجیدی موضع گرفتند روی این بنرها چاپ کرده اند. طی روزهای گذشته افرادی چون سیروس دین محمدی، محمود فکری، اصغر ملکیان، احمد مددی و ... به عملکرد فرهاد مجیدی اعتراض کردند و تصاویر همین افراد روی بنرهایی منتشر شده و به این شکل از مجیدی حمایت شده و در فضای مجازی منتشر شده است.

تماشاگران علاقه مند به استقلال در این تجمع خواستار رسیدگی سجادی به امروز این باشگاه شدند و از وی خواستند تا هر چه سریعتر به وضعیت مدیریتی این باشگاه رسیدگی کند. در این بین تعدادی از معترضان خواستار بازگشت فرشید اسماعیلی به استقلال شده و این بازیکن را تشویق کردند.

تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته بدون جام مسابقات را به پایان رساند و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان حذف شد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول