اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خانواده

راهی برای جامانده های اربعین/تجربه ای جدید از مسیر نجف تا کربلا در سایه کرونا+لینک

هزاران نفر از زائران ایرانی به خیل زائران پیاده‌روی اربعین پیوستند اما آنهایی که توفیق حضور در این مراسم با شکوه را نداشتند خود را جاماندگانی تنها حس می کنند.

راهی برای جامانده های اربعین/تجربه ای جدید از مسیر نجف تا کربلا در سایه کرونا+لینک

گروه زندگی: چند روزی است که جامانده های پیاده روی اربعین حسینی درد سختی را تحمل می کنند، درد دوری و حسرت و فراق، درد جدایی و در وطن خویش غریب بودن.

این روزها  ۵۲ هزار نفر از زائران ایرانی به خیل زائران پیاده‌روی اربعین پیوستند اما آنهایی که توفیق حضور در این مراسم با شکوه را نداشتند خود را جاماندگانی تنها حس می کنند، جاماندگانی که آیت الله جوادی آملی آنها را اینگونه تسکین می دهد: « نگویید جا مانده‌ایم!کسی که قلب و روحش رفته جامانده نیست،‌ جامانده کسی است که عشق و شور و طلب زیارت اربعین، به ذهنش هم نمی‌رسد و علاقه‌ای ندارد.

اگر به هر دلیلی اشتیاق رفتن هست و شرایطش نیست، خیری بوده و ثواب نیت را برده‌اید.»

حالا ما هم می خواهیم در این خیر و ثواب با شما شریک شویم، به همین جهت هم از شما دعوت می کنیم تا با کلیک در اینجا امروز در پیاده روی مجازی اربعین حاضر شوید.

شما در این پیاده روی ابتدا وارد شهر بستان می شوید تا با کلیک بر روی نشانگر راهنما به سمت گذر مرزی حرکت کنید، از همان ابتدا نوای مداحی دل شما را روانه حرم اباعبدالله (ع) می کند، پس وضو بگیرید و برای ادامه مسیر آماده شوید.

شما در گذر مرزی با کلیک بر نشانگر راهنما عازم نجف و حرم علی ابن ابی طالب (ع) می شوید و از آنجا می توانید به سمت صحن حضرت زهرا (س) بروید و از طریق بام صحن تمام حرم را به چشم ببینید .

یکی از راهنماها شما را به سمت کفشداری و صحن حرم حضرت علی (ع) هدایت می کند، می توانید دقایقی را با زائران همراه شوید و سپس به سمت قبرستان وادی السلام حرکت کنید.

پس از زیارت مزار آیت الله قاضی به سمت موکب امام رضا (ع) حرکت کنید و از فضای داخل موکب دیدن کنید، اینجا قطعاً برای کسانی که پیش از این پیاده روی اربعین را تجربه کرده اند خاطره انگیز خواهد بود.

حالا می توانید به سمت موکب صاحب الزمان (عج) بروید و از انجا قدم در مسیر جاده بگذارید، جلوتر که بروید ورودی شهر کربلا را می بینید، زیارت قبول،به بهشت خوش آمدید.

با کلیک بر روی ورودی بین الحرمین می توانید با دیگر زائران همراه شوید، شما الان یک امکان ویژه دارید و آن تماشای تصویر هوایی بین الحرمین است، تماشای موجی از دلدادگان حسینی.

حالا می توانید مقابل حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) بایستید، کمی جلوتر نشانگر راهنما ورودی حرم امام حسین (ع) را به شما نشان می دهد و شما با کلیک بر روی آن وارد ایوان حرم مطهر می شوید و می توانید در خلوت خود یک زیارت ناب را تجربه کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول