اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازدید رئیس‌کل دادگستری از خط لوله مارون/ با همکاری استانداری مشکلات را پیگیری می‌کنیم

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با حضور در شهرستان اردل به صورت میدانی از بخشی از خط لوله انتقال نفت مارون دیدن کرد.

بازدید رئیس‌کل دادگستری از خط لوله مارون/ با همکاری استانداری مشکلات را پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد احمدرضا بهرامی صبح امروز با حضور در محل پروژه خط لوله مارون به اصفهان گفت: با توجه به نشتی نفت از این خط لوله در سال‌های گذشته و آلودگی های پدید آمده در منطقه لازم است اقدامات حفاظتی و ایمنی در سرتاسر مسیر خط لوله انجام پذیرد.

مدیرکل دادگستری چهارمحال و بختیاری در ادامه ضمن گفت‌وگو با مسئولان اجرای پروژه اظهار داشت: مشکلات و کمبودهایی که در خصوص تأمین خاک نرم برای پوشش اطراف خط لوله ایجاد شده را با همکاری استانداری پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است خط لوله مارون، یک خط لوله انتقال نفت از خوزستان به اصفهان است که از استان چهارمحال و بختیاری عبور کرده و به دلیل اینکه چندین بار در سال‌های مختلف دچار ترکیدگی شده، حجم عظیمی از نفت به آب و خاک منطقه نفوذ کرده و خسارات زیادی به محیط زیست و اقتصاد مردم وارد کرده است. (جزییات بیشتر)

 

وی در ادامه با حضور سرزده در دادگاه میانکوه در نشستی با رئیس دادگاه میانکوه اولویت قرار دادن فناوری‌های الکترونیکی به منظور کاستن از مراجعات مردم به محاکم و رسیدگی سریع به مطالبات شهروندان را یکی از شاخصه‌های عملکردی دستگاه قضایی استان برشمرد.

بهرامی اظهار کرد: استفاده از خدمات الکترونیک قضایی موجب کاهش هزینه و زمان رسیدگی، افزایش کارایی نظام قضایی و دسترسی مطلوب مردم به خدمات قضایی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به تلاش‌های کارکنان و قضات دستگاه قضایی استان در سال گذشته و سال جاری با وجود شیوع و گسترش ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: مجموعه کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان طی این مدت به صورت تمام وقت برای خدمت شایسته به مردم و پیشبرد اهداف و سیاست‌های قوه قضائیه، جهادگونه فعالیت داشته‌اند که اقدامی بزرگ است و جای تقدیر دارد.

گفتنی است در بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان از دادگاه عمومی بخش میانکوه از چند تن از  کارمند نمونه این دادگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول