اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حذف مدارس کانکسی در خوشاب تا پایان سال ۱۴۰۰

رئیس آموزش‌وپرورش خوشاب گفت: در صورت همراهی و مساعدت مسئولان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی خوشاب، سال ۱۴۰۰ سال رهایی از مدارس کانکسی در این شهرستان خواهد بود.

حذف مدارس کانکسی در خوشاب تا پایان سال ۱۴۰۰

علی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوشاب اظهار کرد:  یکی از برنامه‌های سال تحصیلی جدید در خوشاب رها شدن از مدارس کانکسی با ایجاد و ساخت مدارس جدید است.

رئیس آموزش‌وپرورش خوشاب با اشاره به وجود مدارس کانکسی در روستاهای حسین‌آباد و بابالنگر افزود: با ساخت و تکمیل مدرسه ظرف یک ماه آینده دانش آموزان این روستا از کانکس رهایی می‌یابد و تحصیلشان را در مدارس تازه تأسیس ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: در روستاهای رباط جز و سیدآباد نیز یک کلاس کانکسی وجود دارد که با ساخت کلاس‌های جدید تا آبان ماه دانش آموزان به کلاس‌های جدید منتقل می‌شوند.

بیات بابیان اینکه در روستای سیدآباد سال گذشته به دلیل افزایش دانش آموزان یک کلاس کانکس برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: در این روستا نیز با کلنگ زنی انجام‌شده، ساخت مدرسه ۶ کلاسه جدید توسط بنیاد برکت آغازشده است.

وی یادآور شد: در روستای شیرخان نیز ۲ کلاس در کانکس برگزار می‌شد که با افتتاح مدرسه جدید و ساخت نمازخانه این کانکس‌ها جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول