اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

معاون وزیر ورزش: پاداش های ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی به زودی پرداخت می شود

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از پرداخت پاداش های مدال آوران و ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خبر داد.

معاون وزیر ورزش: پاداش های ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی به زودی پرداخت می شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مهین فرهادی زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در ارتباطی مستقیم با برنامه ایراندخت درباره وبینار همبستگی کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک درخصوص آموزش ارزش های المپیک تلاش های بسیار خوبی را طی این سال های اخیر انجام داده است. گروه های ورزشی مختلفی را چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان که در ورزش کشور فعال هستند را پوشش داده و در جریان کار ارزش ها، برنامه ها و هدف های المپیک قرار داده است. برای ورزشکاران و افراد تحت پوشش بیشتر توضیح و آموزش ارائه کرده است. به همین جهت طی برنامه ریزی مدونی که دارند بحث های مختلفی از جمله اخلاق، حفاظت از ورزشکاران، مشارکت ورزش در بخش های مختلف، توجه عادلانه به بخش زنان در حضور آنان در رشته های مختلف و مواد ورزشی، بخش های مدیریتی، تصمیم گیری و تصمیم سازی ها را در دستور کار خود قرار داد. اینکه ما چگونه می توانیم به صورت توانمند در فضای مجازی حضور داشته باشیم و آسیب های آن را بشناسیم و مواردی که برای حضور ورزشکاران با سلامت کامل اثربخش است هم از دیگر موارد آموزشی این وبینار می باشد.

وی با اشاره به شرایط حضور در این وبینار افزود: اساتید ارزشمندی همچون آقایان صالحی امیری، نصرالله سجادی و خانم کریمی در این وبینار مباحث خاص خود را مطرح می کنند. امروز طی صحبتی هم که با مدیر همبستگی داشتم در قسمت های مختلف استان ها، بخش های معاونت ورزش بانوان و آقایان، فدراسیون های ورزشی، کمیسیون های تحت پوشش کمیته ملی المپیک مبنی بر موضوعاتی که قرار است در این دوره مطرح شود، اطلاع رسانی های مختلفی انجام شده است. تعداد زیادی از افراد هم در این دوره به صورت پیش ثبت نام و تعدادی هم آنلاین حضور پیدا می کنند.

فرهادی زاد خاطرنشان کرد: این کلاس ضبط می شود و فایل آن هم بر روی سایت وزارت و هم در اختیار بخش های مختلف از جمله: شهرداری، آموزش و پرورش، وزارت ورزش، فدراسیون های مختلف، هیات های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته و می توانند از آن استفاده کنند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش در پایان از پاداش المپیکی ها و پارالمپیکی ها گفت: ما به تازگی این مسابقات را داشتیم. ورزشکاران قهرمان دارای مدال ما هم مشخص شدند. در جلسه شورای معاونین وزارت گزارشی را آقای علینژاد مطرح کردند و بر اساس پیگیری های وزارت ورزش و وزیر محترم ورزش، به زودی شرایط لازم را برای اهدای جوایز ورزشکارانمان خواهیم داشت تا لذت دستیابی به مدال با پاداش های آنان همراه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول