اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

4 هزار نفر از کارگران چهارمحال و بختیاری واکسینه می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح واکسیناسیون کارگران بخش‌های مختلف اقتصادی در نزدیک‌ترین زمان ممکن در سطح استان صورت می‌پذیرد.

4 هزار نفر از کارگران چهارمحال و بختیاری واکسینه می‌شوند

سید حفیظ الله فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد گفت: تاکنون ۴ هزار کارگر مشغول در ۱۲ کارخانه استان در اولویت دریافت واکسن قرار گرفته‌اند که با سرعت کار تزریق واکسن این افراد صورت می‌پذیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: ساختمان بسیج کارگری شهرستان شهرکرد واقع در قطب صنعتی شهرکرد و ساختمان شرکت خدماتی شهرک صنعتی بروجن واقع در قطب صنعتی بروجن برای راه اندازی پایگاه تجمیعی واکسیناسیون ویژه کارگران مشغول بکار در قطب‌های صنعتی شهرستان‌های شهرکرد و بروجن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

کارگاه های بالای ۵۰ نفر در اولویت واکسن

فاضلی اظهار کرد: با توجه به اهمیت تسریع در انجام عملیات واکسیناسیون کارگران در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی به بیمه شدگان استان تصویب نمودیم کارگاه‌های‌ بالای 50 نفر نیروی کار در اولویت دریافت واکسن قرار گیرند و بمنظور جلوگیری از تراکم نیروی کار و تعطیلی واحد تولیدی عملیات تزریق واکسن توسط تیم‌های سیار و در محل کارگاه‌ها و کارخانجات صورت پذیرد.

وی در پایان با درخواست از دستگاه‌های متولی در جامعه کارگری استان به جهت انجام نهایت همکاری با اجرای طرح واکسیناسیون جامعه کارگری و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای انجام مطلوب این طرح، گفت: ضمناً دانشگاه علوم پزشکی نسبت به افزایش تیم‌های سیار در نواحی صنعتی استان بمنظور تسریع در انجام کار اقدام مساعد به عمل آورده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول