اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مصدومیت دو شهروند توسط اراذل و اوباش/عامل اصلی دستگیر شد

رئیس پلیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح دو نفر از شهروندان خبر داد.

مصدومیت دو شهروند توسط اراذل و اوباش/عامل اصلی دستگیر شد

سرهنگ غلامحسین زراعتکار رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح 2 نفر از شهروندان خبر داد. 

سرهنگ زراعتکار در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: اوایل هفته گذشته خبری در خصوص درگیری و عربده کشی و تخریب 2 دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله های حوالی خیابان باستان دریافت کردیم که با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت به آدرس اعلامی اعزام و در بررسی اولیه و بازبینی دوربین های مداربسته مشخص شد سه نفر سرنشین خودرو 206 که از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت بوده در حالی که شرایط عادی نداشتند اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت کردند.

وی افزود: اراذل در ادامه به 2  نفر ازشهروندان حمله ور شده و آنان را از ناحیه دست و صورت زخمی و 2 دستگاه موتورسیکلت پارک شده در محل را تخریب کرده و از محل گریختند.

سرهنگ زراعتکار با بیان اینکه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری این افراد اخذ شد، تصریح کرد: با انجام تلاش های شبانه روزی مخفیگاه عامل اصلی این درگیری در حوالی خیابان کارگر شناسایی و در عصر روز بیست و چهارم شهریور ماه در یک اقدام پلیسی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد ، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول