اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

فساد در بدنه مدیریت شهری ریشه کرده است/راه اصلاح توجه به مطالبات رهبری

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه فساد در بدنه مدیریت شهری ریشه کرده است، گفت: راه اصلاح این وضعیت نگاه درست به بیانات رهبر انقلاب است.

فساد در بدنه مدیریت شهری ریشه کرده است/راه اصلاح توجه به مطالبات رهبری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست مجمع ملی مطالبه‌گران مردمی مدیریت شهری اظهار داشت: نظام توحیدی یک عنصر بسیار مهم در مطالبه گری است.در حال حاضر انقلاب اسلامی در راستای نظام توحیدی یک ماموریت بسیار کلان را دنبال می کند و اثرگذاری بزرگی را در جهان رقم زده است.

وی با بیان اینکه مطالبه گری باید با برنامه و دقیق صورت بگیرد تصریح کرد: اگر نظامات برنامه ریزی را شناسایی نکنیم مطالبه گری به نقطه مطلوبش نمی رسد.

اقراریان ادامه داد: فساد در بدنه مدیریت شهری ریشه کرده و مبارزه با این مساله نیازمند نظامات برنامه ریزی دقیق هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: ریشه برخی فسادهای موجود در مدیریت شهری، الگوهای حکمرانی است که از غرب نشات گرفته است.

کماکان در بروکراتیک سیاه دوره پهلوی حرکت می کنیم

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه برای حل مساله نیازمند ابزار حل مساله هستیم تصریح کرد: ما کماکان در بروکراتیک سیاه دوره پهلوی حرکت می کنیم. این نکته درست است که فساد سیستمی نیست اما در سیستم قطعا فاسد وجود دارد و سیستم فساد زاست.

اقراریان افزود: راه اصلاح این وضعیت تغییر حکمرانی و نگاه درست به بیانات رهبر انقلاب است. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مادامی که الگوسازی صورت نگیرد تاثیر گذاری در سیستم نخواهیم داشت. مطالبه گری و مبارزه با فساد در ذیل حکمرانی تعریف می شود بنابراین در این حکمرانی باید الگوسازی در خصوص مبارزه با فساد شکل بگیرد.

وی بیان داشت: در گام دوم باید به دنبال الگوسازی برویم، مطالبه گری از جمله موضوعات مهمی است که رهبر انقلاب در گام دوم به آن تاکید کردند.

اقراریان تاکید کرد: مطالبه گری دقیقا ناظر به حل مساله است و باید تمام امکانات را پای کار مطالبه گری و حل مساله بیاوریم.برای مطالبه گری باید جامعه را همراه کنید و یکی از راه های همراه کردن جامعه گفتگو است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول