اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

صحبت‌های متفاوت استاندار مازندران در جشنواره شهید رجایی/ انتقاد حسین‌زادگان از «یارعلی»!

جنس صحبت‌های امروز استاندار مازندران متفاوت با سایر جلسات بود، حسین‌زادگان که سعی می‌کرد با بیان برخی از لطایف نشانه خاصی از برخی افراد و نمایندگان مجلس به جمع حاضر القا کند، برخی گلایه‌ها و ناگفته‌های چندساله مدیریت خود را هم بیان کرد.

صحبت‌های متفاوت استاندار مازندران در جشنواره شهید رجایی/ انتقاد حسین‌زادگان از «یارعلی»!

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ظهر امروز جشنواره تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت (شهید رجایی) با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار و از دستگاه‌های برتر تقدیر شد.

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران به عنوان عالی‌ترین مقام استان برای تشکر از مدیرانی که در یکسال گذشته تلاش کردند پای تریبون رفت تا ضمن تقدیر از مدیران استانی، صحبت‌هایی را در این واپسین روزهای مدیریت ارشد خود در استان داشته باشد، صحبت‌هایی که هم بوی گلایه و شکایت داشت هم درد دل و هم توصیه به مدیران بعدی...

جنس صحبت‌های امروز استاندار متفاوت با سایر جلسات بود، حسین‌زادگان که سعی می‌کرد با بیان برخی از لطایف نشانه خاصی از برخی افراد و نمایندگان مجلس به جمع حاضر القا کند، برخی گلایه‌ها و ناگفته‌های چندساله مدیریت خود را هم بیان کرد.

وی از هم‌افزایی و هم‌گرایی نمایندگان مجلس با مجموعه مدیران استان تقدیر کرد و به مزاح گفت: همه نمایندگان استان در توسعه طرح‌ها و برنامه‌های زیرساختی مازندران همراهی داشتند به جز "یارعلی"، که به دنبال بزرگ‌نمایی مشکلات در مقابل دوربین‌ها بود چرا که به توصیه این نماینده در انتصاب فرماندار و بخشدار عمل نکردیم.

 

استاندار مازندران گفت: جشنواره شهد رجایی فرصتی است که دولت‌ها برای خود درست کردند تا شاخص‌های کاری خود را به ثبت رسانده و عملکرد خود را اطلاع‌رسانی کنند.

وی اظهار کرد: باید در ارزیابی مدیران عنصر زمان و مکان را ملاحظه کنیم و اگر دستگاه اجرایی رتبه موفقی کسب نکرد باید دید در چه شرایط، امکانات، اعتبار و بودجه در کشور و استان بوده است چرا که هیچ‌گاه نمی‌توان دوره جنگ را با دوره صلح یکی دانست چرا که هر دوره‌ای مدیریت خاص خود را دارد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه دولت جدید را باید با شرایط امروز مورد ارزیابی قرار داد، افزود: در کشور ما به این صورت است که هر کس آمده می‌گوید من ویرانه تحویل گرفتم و هرکس رفته می‌گوید من گل و بلبل تحویل دادم و این وسط بیچاره مردم هستند که بلاتکلیف هستند و مردم اگر بدانند جنگ تمام عیار اقتصادی داریم و درآمد کشور که وابسته به نفت است و در فروش نفت مشکل دارد شرایط را بهتر درک می‌کنند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: بنا ندارم تا زمانی که هستم برخلاف اراده برخی از آقایان وارد حاشیه شوم و به مسائل انحرافی بپردازم و بعدها فرصت وجود دارد تا خاطرات خود را بازگو کنم.

وی ادامه داد: کسانی که در حوزه نقادی هستند دستگاه‌های اجرایی را منصفانه ارزیابی کنند به عنوان نمونه مهار آب‌های سطحی در مازندران در طول ۴۰ ساله گذشته ۱۰ درصد بود که اکنون به ۳۲ درصد رسیده است.

حسین‌زادگان اظهار کرد: مازندران آسیب دیده از اختلافات ناشی از منیت‌ها، خودخواهی‌ها و تعصبات محلی و منطقه‌ای است و تلاشم در دوره خدمتم این بوده ریل‌گذاری‌هایی را برای بخش‌های مختلف استان انجام دهم و عقب‌افتادگی‌های استان را تا حدودی جبران کنیم.


استاندار مازندران بیان  کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی اگر حتی یک روز از مسؤولیت آنان فرصت باقیمانده است فعالیت‌هایی که انجام دادند را به مردم اطلاع‌رسانی کنند چراکه مردم حق دارند بدانند مدیران در چه شرایط اعتباری و بودجه‌ای کار کردند و این اطلاع‌رسانی‌ها صرف خودتعریفی نباشد بلکه نارضایتی‌هایی که از سوی مردم وجود دارد شفاف‌سازی شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول