اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

«هدیه به وزرای دولت» چند روز آینده نهایی می‌شود/ انتصاب معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از آماده‌سازی گزارشی تحت عنوان هدیه به وزرای دولت خبر داد و افزود: این گزارش‌ها شامل معرفی نقاط قوت و ضعف و چالش‌های مربوط به دستگاه‌هاست که مناسب است وزرا در ابتدای کارشان با آن‌ها آشنا شوند چرا که تمرکز سازمان همچنان بر نظارت و رویکرد پیشگیرانه است.

«هدیه به وزرای دولت» چند روز آینده نهایی می‌شود/ انتصاب معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این مراسم اظهار داشت: در روایات متعدد داریم که یکی از بالاترین عبادت‌ها خدمت به خلق است.

وی افزود: البته اگر کسی با نیت غیر از خدمت به مردم و کسب رضایت پروردگار در مسئولیتی قرار بگیرد، خسارت دنیا و آخرت برای خودش خریده است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شرایط ویژه کشور و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، گفت: ما به عنوان دستگاه نظارتی هر اقدامی که جهت حل مشکلات مردم و کشور از دستمان بربیاید، نباید دریغ کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان از آماده‌سازی گزارشی تحت عنوان هدیه به وزرای دولت خبر داد و افزود: این گزارش‌ها شامل معرفی نقاط قوت و ضعف و چالش‌های مربوط به دستگاه‌هاست که مناسب است وزرا در ابتدای کارشان با آن‌ها آشنا شوند چرا که تمرکز سازمان همچنان بر نظارت و رویکرد پیشگیرانه است.

وی با تاکید بر تمرکز بر مسائل اصلی کشور، تصریح کرد: از همه معاونت‌ها، استان‌ها و بازرسی‌های امور مرکز به صورت جدی انتظار داریم به مسئله محوری توجه کنند و این مسئله مستلزم کار مشترک و همکاری همه جانبه بین معاونت‌ها و یا مرکز و استان‌هاست.

رییس سازمان بازرسی‌کل کشور با اشاره به جایگاه مهم و خطیر معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی اظهار داشت: نظارت بر بخش‌های اداری و مالی مجلس شورای اسلامی و قوه‌قضاییه و همچنین وزارت کشور و شهرداری‌ها و نهادهای انقلابی و حاکمیتی به عهده این معاونت است و کار در این معاونت با موانعی مواجه است و سخت‌تر است و از معاون جدید انتظار داریم رفع این موانع را در دستورکار خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان با اشاره به انتصاب محمد آقاجری به عنوان بازرس‌کل استان خوزستان با اختیارات ویژه گفت: استان خوزستان به علت مشکلات انباشته و زخم کهنه سال‌های طولانی با مسائل خاصی روبرو شده و این مشکلات باعث شده این استان از طرف دولت، مجلس و قوه‌قضاییه به صورت ویژه دیده شود.

وی ادامه داد: دولت نیز برای خوزستان استاندار ویژه منصوب کرد البته قبل از دولت موافقت رییس محترم وقت قوه‌قضاییه برای ارتقای بازرسی‌کل استان خوزستان به عنوان بازرسی ویژه را اخذ کرده بودیم اما به علت جایگزینی آقای آقاجری چندین ماه به تاخیر افتاد. اکنون نیز انتظار داریم مسایل مربوط به استان خوزستان در مرکز را با همکاری معاونت‌ها با جدیت دنبال کنند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پایان دکتر احمد اسدیان را از قضات پاکدست، متدین و انقلابی قوه‌قضاییه عنوان کرد و افزود: آقای اسدیان کار خود را از دادیاری در قوه‌قضاییه آغاز و اخیرا نیز ابلاغ عضو معاون دیوان‌عالی کشور را دریافت کرده‌اند و سوابق متعددی در کارنامه خود دارند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول