اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

جزئیات توافق یک میلیارد دلاری با قربانیان پیشاهنگی آمریکا

مجموعه پیشاهنگی پسران آمریکا اعلام کرد که با یک شرکت بیمه و کلیسای روز قیامت آمریکا برای بستن پرونده‌های سوءاستفاده‌های جنسی روی رقم یک میلیارد دلار توافق کرده است.

جزئیات توافق یک میلیارد دلاری با قربانیان پیشاهنگی آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، مجموعه پیشاهنگی پسران آمریکا اعلام کرده که با شرکت بیمه هارتفورد و کلیسای روز قیامت این کشور برای دریافت غرامت یک میلیارد دلاری به خاطر ده‌ها هزار پرونده سوءاستفاده جنسی از پسران به توافق رسیده است.

گفته می‌شود شرکت بیمه قرار است 787 میلیون دلار و کلیسا هم 250 میلیون دلار دیگر به مجموعه پیشاهنگی پسران آمریکا پرداخت کنند. این مجموعه در فوریه سال 2020 و به خاطر هجمه هزاران پرونده سوءاستفاده جنسی از پسران اعلام ورشکستگی کرده بود. 

در موضوع ورشکستگی مجموعه پیشاهنگی پسران که در سال 1910 تاسیس شده و بیش از 110 سال از عمر فعالیت آن می‌گذرد، 82 هزار و 500 پرونده سوءاستفاده جنسی وجود دارد. 

دلیل حضور کلیسای روز قیامت این است که این موسسه از جمله سازمان‌هایی است که هزینه فعالیت‌های پیشاهنگی را تأمین کرده و نام آن در برخی از پرونده‌های سوءاستفاده جنسی به چشم می‌خورد. البته باید جزئیات این توافق توسط دادگاه ورشکستگی آمریکا مورد تایید قرار گیرد.

«ائتلاف پسران پیشاهنگ مورد سوء استفاده قرار گرفته برای عدالت» نیز حصول این مصالحه و توافق را برای جمع و جور کردن حداقل 70 هزار پرونده سوء استفاده جنسی از پسران تایید کرده است. 

با احتساب این مصالحه جدید مجموع پول‌هایی که قرار است در موضوع پرونده‌های آزار و سوء استفاده جنسی به مجموعه پیشاهنگی پسران آمریکا پرداخت شود، به 1.887 میلیارد دلار رسیده است. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول