اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

انتصاب مدیر عامل گروه کشاورزی حامی وابسته به بنیاد تعاون

تودیع و معارفه مدیرعامل گروه کشاورزی حامی سرمایه سروش پارسیان وابسته به بنیاد تعاون سپاه انجام شد.

انتصاب مدیر عامل گروه کشاورزی حامی وابسته به بنیاد تعاون

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی گروه کشاورزی حامی سرمایه سروش پارسیان وابسته به بیناد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل گروه کشاورزی حامی با حضور سردار امامی مدیرعامل بنیاد تعاون، جمعی از مدیران شرکت‌های گروه کشاورزی حامی برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدردانی از خضراله حیدرزاده در مدت تصدی مدیریت گروه کشاورزی حامی سرمایه سروش پارسیان، سپهری به عنوان مدیرعامل این گروه کشاورزی منصوب شد.

مرکز اقتصاد مقاومتی حامی (گروه کشاورزی حامی سرمایه سروش پارسیان)، در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی کشور، اقدام به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های استراتژیک و مهم جهت تأمین کالاهای اساسی کشور در حوزه کشاورزی و آبزی پروری نموده است.


سپهری مدیر عامل گروه کشاورزی حامی

دورنما (چشم انداز 10 ساله- افق 1404)

گروه کشاورزی حامی در افق 10 ساله به عنوان یک الگوی اجرایی و مدیریتی اقتصاد مقاومتی در سطح کلان کشور در حوزه کشاورزی مطرح خواهد شد و روند شتاب بخشی و بهره برداری از ظرفیت های بالقوه را جهت تولید و اشتغالزایی، بهبود خواهد بخشید.

استراتژی

استراتژی گروه کشاورزی حامی ، در راستای ارتقای توانمندی اقتصادی و خودکفایی در حوزه امنیت غذایی کشور با در نظرگرفتن اصل اقتصاد مقاومتی از طریق حمایت از طرح‌های دانش بنیان، افزایش بهره‌وری و به کارگیری تکنولوژی‌های نوین، تعیین شده است.

اهداف گروه کشاورزی حامی

کمک به کاهش وابستگی کشور در کالاهای اساسی و استراتژیک

ارائه الگو و تحقق مصادیق اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های اولویت‌دار کشاورزی

* استفاده از ظرفیت‌ها و منابع بالقوه داخلی و خارجی در بخش کشاورزی

*کمک به تکمیل زنجیره تولید در عرصه های اقتصاد مقاومتی و کشاورزی اولویت دار

*حمایت، توسعه و گسترش طرح‌های دانش بنیان کشاورزی

عمده فعالیت گروه کشاورزی حامی به سمت الگوسازی برای توسعه پایدار کشاورزی، ایجاد اشتغال و امنیت غذایی است.

فعالیت اقتصادی کشور به سمت اقتصاد مقاومتی و مقابله با تهدیدات خارجی ریل‌گذاری شده است. به همین مناسبت شرکت، الگوها را با روند دانش‌بنیان پیاده‌سازی کرده و باهدف ایجاد واحدهای نیمه‌صنعتی و صنعتی در روستاها، مناطق کشاورزی و کلیه مناطق محروم بین مردم ترویج می‌دهد و تا انتقال کامل دانش، کنار آن‌ها هست تا بتوانند به مدیران کسب و کار خود تبدیل شوند.

در این راه گروه کشاورزی حامی با کمک مالی، انتقال دانش، کمک به عبور از گلوگاه‌های خطرناک تولید، پیداکردن بازار، نقش مدیریت چرخه تولید را ایفا می‌کند.

در‌حال حاضر گروه کشاورزی حامی مجری شش طرح با موضوع طرح مردمی نمودن پرواربندی دام 15راسی، طرح تولید خوراک دام با استفاده از پسماندهای کشاورزی و صنایع غذایی، پروژه سنتز بز شیری از دونژاد گرمسیری و سردسیری، طرح توسعه و کشت دانه‌های روغنی، پروژه تولید ماهی تیلاپیا و طرح مردمی و توسعه گیاهان دارویی در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول