اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مرحبا:‌ اصلاح ساختار اقتصادی وزارت کار مطالبه جدی مجلس از عبدالملکی است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ مطالبه جدی ما از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصلاح ساختار اقتصادی و بنگاه‌های ذیل این وزارتخانه است.

مرحبا:‌ اصلاح ساختار اقتصادی وزارت کار مطالبه جدی مجلس از عبدالملکی است

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره نشست عصر امروز (سه شنبه ۲۴ شهریورماه) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در جلسه امروز آقای حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به همراه برخی معاونان‌شان حضور داشت و در خصوص برخی مشکلات و نارسایی ها بحث و گفتگو شد. 

وی افزود: در مورد بیمه های تامین اجتماعی، سازمان‌های اقتصادی وزارت کار از جمله شستا و ... بحث و گفتگو شد و در ادامه نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی از اصناف و تعاونی‌ها به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

مرحبا با بیان اینکه مطالبه جدی ما از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصلاح ساختار اقتصادی و بنگاه‌های ذیل این وزارتخانه است، تصریح کرد:‌ این مطالبه از سال‌های قبل مطرح بوده است و امروز خدمت مردم عرض می‌کنم که بسیار خوشحالیم که وزیر جوان و اقتصادی ما خبر‌های خوبی از آمادگی جهت اصلاح ساختار اقتصادی را بیان کردند.

به گزارش فارس، این نشست ها در کمیسیون اقتصادی ادامه سلسه نشست های این کمیسوین با وزرای دولت سیزدهم است و تاکنون وزرای اقتصاد، صمت و کار در این کمیسیون حضور یافته اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول