اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

نامه نگاری فولادی‌ها با شورای امنیت ملی/امهال بدهی و جلوگیری از قطع گاز کارخانه‌ها

انجمن فولاد در نامه‌ای به شورای عالی امنیت ملی، عدم قطع گاز صنایع فولاد در فصول پاییز و زمستان و همچنین امهال 6 ماهه بازپرداخت تسهیلات شرکت‌های زنجیره فولاد را خواستار شد.

نامه نگاری فولادی‌ها با شورای امنیت ملی/امهال بدهی و جلوگیری از قطع گاز کارخانه‌ها

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نامه‌ای به شورای عالی امنیت ملی، ضمن تشریح خسارت‌های وارده به صنعت فولاد کشور به دلیل قطع برق واحدهای فولادی، پیشنهاد شش‌گانه خود برای جبران بخشی از خسارت‌های واردشده به این صنعت به دلیل محدودیت‌های برق را ارائه کرد.

در این نامه آمده است: تا لحظه نگارش این نامه، خاموشی‌های برق باعث از دست رفتن حداقل ۸۲ روز کامل تولید صنعت فولاد از ابتدای سال جاری شده که زیان مستقیم ناشی از این توقف تولید برای اقتصاد ملی بالغ بر ۶ میلیارد دلار است و ۳۰۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم به‌ طور کامل از دست رفته یا محدود شده است.

انجمن فولاد درخواست کرده است که گاز صنایع فولاد در فصول پاییز و زمستان قطع نشود و بازپرداخت تسهیلات اخذشده توسط شرکت‌های زنجیره، پرداخت اقساط مالیاتی و سایر دیون دولتی تولیدکنندگان فولاد به مدت ۶ ماه امهال شود.

انجمن فولاد همچنین بخشودگی جرایم برخی از شرکت‌های فولادی به سازمان تعزیرات و امهال بازپرداخت قبوض برق شرکت‌های فولادی به مدت ۶ ماه و پرداخت حق دیماند عدم تامین برق به این شرکت‌ها به‌ صورت فوری را خواستار شده است.

متن کامل نامه انجمن فولاد به شرح زیر است:

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول