اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

گذر زمان به نفع انقلاب اسلامی است/ نیروهای مسلح بازوی اسلام هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه کار از آن گذشته است که انگلیس یا فرانسه یا آمریکای ورشکسته بخواهد جلوی جمهوری اسلامی ایران مانع ایجاد کند، گفت: ملت ها بیدار شده و گذر زمان به نفع انقلاب اسلامی ایران است.

گذر زمان به نفع انقلاب اسلامی است/ نیروهای مسلح بازوی اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی در دیدار با امیر سرتیپ دوم ستاد دکتر «محمودی» فرمانده ارشد آجا در استان، ضمن تسلیت ایام مصائب اهل بیت(علیهم‌السلام) و با تبریک و خداقوت به مناسبت بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت تاریخ‌ساز دریانوردی پهنه‌ اقیانوس اطلس، اظهار داشت: متأسفانه در طول تاریخ و زمان معاصر قبل از انقلاب این مانع را داشتیم که جلوی رشد و پیشرفت ما توسط عوامل استبداد و استکبار گرفته شده بود.

وی بیان داشت: در دوران‌های قبل از انقلاب به گونه‌ای بود که مثلا اگر قطعه یا پیچ یک هلی‌کوپتر را می‌خواستند تعویض کنند پیش ایرانی این کار را نمی‌کردند و می‌بردند بیرون این کار را انجام می‌دادند ما در این محاصره بودیم، آن‌ها فقط در حدی که نیازهای آن‌ها را به عنوان نوکر برداریم به ما اجازه می‌دادند اما اگر می ‌خواستیم مستقل عمل کنیم برخورد می‌کردند و جلویش را می‌گرفتند، محمد تقی‌خان امیرکبیر آدمی بود که مستقل فکر می‌کرد و می‌خواست ایران وابسته نباشد اما عوامل استبداد این تحمل نکردند، و او را به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه استعداد ایرانی چند برابر استعداد دیگران است، افزود: از پیغمبر اکرم(ص) هم راجع به علم و هم ایمان ایرانی حدیث داریم که می‌فرمایند؛ اگر علم در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد، درباره ایمان هم همین حدیث وجود دارد اگر ایمان در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد.

عبادی مطرح کرد: در حال حاضر به برکت انقلاب خیلی از آن موانع گذشته رفع شد اما هنوز دشمن با خیرگی تصور می‌کند که می‌خواهد برگردد و متأسفانه در داخل هم آثار پای دشمن را در جهات مختلف می‌بینید، شما ملاحظه می‌کنید سند ۲۰۳۰ با آن افتضاحش که آقا فرمودند لغو شود و شورای فرهنگ عمومی برای آن مصوبه داشت که در طول این مدت ابلاغ نشده تا اینکه دیروز آیت‌الله رئیسی آن را ابلاغ کرد، این یعنی چه؟ غیر از نفوذ دشمن است؟

وی افزود: روزی که ائتلاف سعودی به یمن مظلوم حمله کردند ایران برای همکاری با مردم مظلوم کمک‌هایی را با هواپیما فرستاد اما هواپیماهای ائتلاف سعودی در بالای فرودگاه آمدند و جلویش را گرفتند اما خلبان آن خم به ابرو نیاورد و ایستاد، آن‌ها دیدند که با این آدم نمی‌شود رو به رو شد و روی او تأثیر گذاشت به همین خاطر فرودگاه را زدند که او نتواند  فرود بیاید به همین دلیل ایشان برگشت، وقتی برگشت رئیس‌جمهور آن زمان او را توبیخ کرد و به او تشر زد اما رهبر معظم انقلاب ایشان را خواست و تشویق کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است و به پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب و استعداد و ایمانی که این ارتش دارد هر کاری بکند تعجب نیست، بگذارید دیگران کارشکنی کنند و مانع شوند کار از آن گذشته که انگلیس یا فرانسه یا آمریکای ورشکسته بخواهد جلوی ما مانع ایجاد کند اگر هم نفوذ و موانعی بود باز دست قدرت الهی در این انتخابات جدید آمد و کمک کرد و آن دست های بیگانه حذف شد.

عبادی عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این رادمردان و شخصیت‌های ارزشمند و معنوی با قدرتی که دارند هیچ واهمه‌ای از دشمن ندارند و حماسه‌هایی در این چهل و چند سال آفریده‌اند که نه تنها برای ایران بلکه برای دیگران هم جای تفکر است.

وی تصریح کرد: در مسئله اخیر بحران سوخت که در لبنان پیش آمد و بحث انتقال سوخت از ایران مطرح شد آقا سیدحسن نصرالله یک تشر به آمریکا و صهیونیست با آن همه یال و کوپال زد که اگر به این کشتی‌ها کج نگاه کنید بقیه‌اش دیگر با ما است، دیگران هم گفتند این تشر آمریکا را با توطئه‌هایش بیچاره کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: مبارزه رادمردان یمنی با ائتلاف سعودی، شکست مفتضحانه آمریکا در افغانستان، این حرکت‌های مردانه و صبورانه‌ای که مردم مظلوم فلسطین علیه صهیونیست‌ها انجام می‌دهند، پیروزی‌های سوریه و بحث عراق که آمریکا باید هر چه زودتر گورش را گم کند، یک مورد و دو مورد نیست، این‌ها همه به اتکای بازوی شماها است.

عبادی بیان داشت: ایران براساس دین اسلام و رهبری داعیانه و عالمانه رهبر انقلاب با همه مخالفت‌های دنیای غرب و شرق رو به رو شد، همه این قدرت‌های نظامی به جنگ ما آمدند و ۸ سال به صورت جنگ نظامی مستقیم و چهل و چند سال هم با جنگ غیر مستقیم و با استفاده از همه گزینه‌ها به جنگ ما برخواسته‌اند اما ایران یک خط و نشانی کشیده که گستره آن روز به روز ملت‌ها را آماده می‌کند.

وی ادامه داد: این آمادگی فقط منحصر ملت‌های منطقه نیست، در فرانسه هم جلیقه زردها دو سال است که کرونا هم نتوانست جلویشان را بگیرد آن‌ها هر چند در هر فرصتی که پیش می‌آید به خیابان‌ها می‌ریزند و می‌گویند این چه سیستمی است که ۹۹ درصد ثروت دست یک درصد باشد و ۹۹ درصد مردم بخواهند از دست آن‌ها نان بخورند، آن‌ها این عدالت‌خواهی را از ایران گرفتند در انگلیس و آلمان و آمریکا هم همین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: ملت‌ها بیدار شده‌اند و گذر زمان به نفع شما است، خداوند روح مقدس صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی و دکتر چمران که سمبل هستند را شاد گرداند، همه ارتشی‌های ما صیاد شیرازی، همه سپاهیان و بسیجی‌ها حاج قاسم و همه جوان‌های متعهد دانشگاهی ما بالقوه دکتر چمران هستند.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال ما امروز از تیر رس این وحشی‌های غربی خارج شدیم، برای فرداهای بهتر بکوشید امام فرمود در هر شبانه روز شما را دعا می‌کنم، شما بازوی اسلام هستید، بنده و همه مردم ما دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول