اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

راننده «شیطان صفت» دستگیر شد+ جزئیات

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری راننده شیطان صفتی خبر داد که مسافران خانم را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

راننده «شیطان صفت» دستگیر شد+ جزئیات

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری راننده مسافر کش شیطان صفت خبر داد و گفت: متهم به بهانه مسافر کشی، مسافرین خانم را مورد آزار و اذیت قرار می داد.

سردار لطفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: چند روز قبل زن جوانی به یکی از کلانتری های پایتخت مراجعه و از آزار و اذیت راننده پژو ۴۰۵ شکایت کرد و گفت که حدود ساعت 11 شب، در خیابان هاشمی سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ شدم تا به خانه بروم. در بین راه راننده تغییر مسیر داد و با ورود به خیابانی خلوت با تهدید قمه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

وی افزود: با شکایت زن جوان، پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت ارسال و کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: در نخستین گام کارآگاهان به سراغ دوربین های مداربسته محل حادثه رفته اما با توجه به تاریکی هوا، شماره پلاک بدست نیامد. از سویی زن جوان به چهره نگاری متهم فراری پرداخت.

سردار لطفی ادامه داد: در حالی که تحقیقات برای شناسایی راننده پژو ادامه داشت، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت با شکایتی مشابه در محدوده کلانتری ۱۱۱ هفت چنار مواجه شدند؛ این بار زن میانسالی با تهدید قمه مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود. متهم بعد از سوار کردن شاکی دوم به جای آنکه او را در مقابل مترو پیاده کند، به خیابانی خلوت در نزدیکی مترو بوده و نقشه خود را اجرا کرده بود. 

سردار لطفی اعلام کرد: باتوجه به شیوه و شگرد و محدوده ارتکاب جرم، این احتمال مطرح شد که هر 2 شاکی، از سوی یک نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند که در ادامه و با بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل حادثه ای که برای دومین شاکی رقم خورده بود، تعدادی از شماره پلاک خودروی پژو بدست آمد. با کنار هم قرار دادند این اعداد در کنار هم، شماره پلاک خودرو شناسایی و بدنبال آن صاحب خودرو که زن میانسالی بود شناسایی شد. 

وی تصریح کرد: در ادامه این احتمال مطرح شد که خودرو پژو بدست پسر یا یکی از اقوام زن میانسال است که در ادامه بررسی ها، مشخص شد که کاراگاهان درست حدس زده بودند و خودرو در اختیار پژمان پسر زن میانسال است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: بدین ترتیب خیابان های اطراف محل سکونت پژمان زیر نظر گرفته شد و کارآگاهان موفق شدند پژمان را سوار بر خودرو شناسایی و دستگیر کنند.

سردار لطفی خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه پسر جوان ابتدا منکر جرم خود بود اما در مواجهه با مدارک و شواهد پلیسی و 2 شاکی پرونده، به جرم خود اعتراف کرد که در نهایت متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان احتمالی با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول