اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد پردیس دانشگاه آزاد معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد پردیس دانشگاه آزاد معارفه شد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی درسالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور هیات رئیسه واحد پردیس دانشگاه آزاد، مسئولان نهاد نمایندگی رهبری در پردیس، جانشین ناحیه مقاومت بسیج استان تهران و جمعی از دانشجویان برگزار شد از زحمات افشین ترکاشوند در سمت مسئول بسیج دانشجویی واحد تقدیر و سید امیر حسین ملجا دانشجوی ارشد مدیریت ساخت به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این واحد معرفی شد.

در ابتدای این مراسم عباسپور رئیس واحد پردیس دانشگاه آزاد ضمن اشاره به شیوع کرونا و شرایط خاص کشور و جهان تصریح کرد: واحدهای دانشگاه آزاد و از جمله واحد پردیس از نختستین واحدهایی بودند که در بحث آموزش مجازی پیشقدم شدند و الحمدلله توانستیم در همان اسفند ماه سال گذشته این موضوع را راه اندازی کنیم.

رئیس واحد پردیس دانشگاه آزاد در ادامه ضمن بیان این نکته که دانشجویان بسیجی پیش قراول و پرچمدار کلیه امور دانشگاه هستند و نه تنها امور فرهنگی، تصریح کرد: فعالیتهای بسیج در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی و جهادی و ورزشی به خوبی این نکته را تصدیق می کند و الحمدلله بسیجیان ما در طول این سالها بازوی معاونت های مختلف واحد بودند.

در ادامه معاونین واحد پردیس دانشگاه آزاد هم در سخنانی کوتاه از زحمات افشین ترکاشوند  تشکر و برای سید امیر حسین ملجا  آرزوی موفقیت کردند.

دهقان جانشین ناحیه مقاومت بسیج استان تهران هم طی سخنانی ضمن اشاره به ایجاد  تغییراتی در زمینه معاونت های بسیج عنوان کرد: فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان دانشجو سبب شده که ما معاونت های جدیدی از جمله معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری در سطح بسیج دانشجویی راه اندازی کنیم که این مساله باعث شده بسیج علاوه بر کار فرهنگی در سایر امور از جمله مطالبه گری هم وارد شود و تعامل بیشتری با مسئولین منطقه داشته باشد.

وی همچنین از مسئولین واحد پردیس خواست کمافی السابق با بسیج دانشجویی همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه سید امیرحسین ملجا مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد پردیس دانشگاه آزاد ضمن تشکر از مسئول سابق بسیج دانشجویی این واحد اظهار امیدواری کرد بتواند از عهده وظیفه ای که بر دوشش گذاشته شده برآید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول