اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

گازرسانی به 156 روستای جدید در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از در دست اقدام بودن گازرسانی به 156 روستای استان با جمعیتی معادل 3 هزار و 686 خانوار خبر داد.

گازرسانی به 156 روستای جدید در خراسان جنوبی

سید محمود هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهارداشت: در حال حاضر یک هزار و ۴۴۶ روستا در استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۸ هزار و ۵۱۱ خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند، تصریح کرد: این تعداد خانوار جمعیتی بالغ بر ۲۸۶ هزار و ۷۳۵ نفر را شامل می شوند.

بهره مندی ۹۸ درصد روستاهای استان از نعمت گاز تا پایان سال

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از در دست اقدام بودن گازرسانی به ۱۵۶ روستای استان با جمعیتی معادل ۳ هزار و ۶۸۶ خانوار خبر داد و گفت: تا چند ماه آینده  تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان از این نعمت پاک برخوردار می گردند.

هاشمی افزود: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته تعداد روستاهای گازدار در استان تا پایان سال به یک هزار و ۶۰۲ روستا و درصد بهره مندی روستایی استان به ۹۸ درصد افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه طی سه سال اخیر گازرسانی به روستاها در استان شتاب قابل ملاحظه ای یافته است، خاطرنشان کرد: در طی این مدت بیش از یک هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول