اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

احمدنژاد: مسؤولان باید با حضور در میان مردم درددل‌های مردم را بخرند و مشکلات‌شان را پیگیری کنند

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: مسؤولان کشوری و لشکری باید برای شنیدن گلایه‌ها بی‌واسطه در میان مردم حضور یابند و دردل مردم را بی‌واسطه بخرند و تا حل مشکل پیگیری جدی داشته باشند.

احمدنژاد: مسؤولان باید با حضور در میان مردم درددل‌های مردم را بخرند و مشکلات‌شان را پیگیری کنند

به سیدلفته احمدنژاد در نطق میان‌ دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (23 شهریور ماه) گفت: فتح خرمشهر با برکت ناب حزب‌اللهی و ایستادگی و مقاومت یک ملت در برابر دیوصفتان استکبار محقق شد فتحی که سرانجام آن ان‌شاءالله به فتح قدس گره خواهد خورد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در گام اول انقلاب تلاش کرد متکی بر عقلانیت انقلابی با ایستادگی روزافزون در برابر زورگویان و مستکبران جهان ثبات سیاسی و امنیت ملی را تأمین کند و موفقیت‌هایی نیز در اهداف اساسی انقلاب اسلامی به دست آورد.

وی افزود: هر چند که دشمنان مردم ایران که سال‌هاست با انواع فشارها و تحریم‌های اقتصادی مستقیما زندگی، سلامت و رفاه مردم ایران را هدف قرار داده‌اند در این شرایط چهره مدافع مردم به خود  گرفته‌اند و با اتکا به جریان تروریست رسانه‌ای خود سعی در ایجاد یأس و ناامیدی در مردم علیه نظام اسلامی دارند اما مردم غیور ایران اسلامی هوشیار هستند و فریب این فتنه‌گران و عوامل بیگانگان را نمی‌خورند.

احمدنژاد خاطرنشان کرد: مسؤولان کشوری و لشکری باید برای شنیدن گلایه‌ها بی‌واسطه در میان مردم حضور یابند و درددل مردم را بی‌واسطه بخرند و تا حل مشکل پیگیری جدی داشته باشند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس اظهار داشت:‌خوزستان امروز با مشکلات زیادی مواجه است مشکلات زیرساختی، بیکاری جوانان تحصیل‌کرده و عقب‌ماندگی‌های برجا مانده از جنگ تحمیلی اشاره کرد که حل این مشکلات نیازمند همت، برنامه‌ریزی و نگاه جامع با ضمانت‌های اجرایی و بودجه‌ای است.

وی افزود:‌مشکلاتی که به محیط زیست استان خوزستان وارد شده باید با یک برنامه جامع زمان‌بندی شده مرتفع شود و پذیرفتنی نیست که مسؤولین محیط زیست کشور و وزارت نیرو بدون پشتوانه علمی به دنبال صدور مجوز صدور انتقال آب باشند.

احمدنژاد در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابی خود همچون حاشیه‌نشینی، آب شرب و همچنین فاضلاب همه شهرهای خوزستان و ... از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول