اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۲ هزار کیلومتر از جاده‌های خراسان‌جنوبی خط‌کشی شد

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از اجرای ۲ هزار و ۶۴ کیلومتر خط‌کشی در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

۲ هزار کیلومتر از جاده‌های خراسان‌جنوبی خط‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد احمدی شاهرخت صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: خط‌کشی راه‌ها ضمن اینکه از ضروری‌ترین نوع علایم ایمنی است از عوامل اصلی منظم‌کردن حرکت وسایل‌نقلیه و آگاهی‌دادن به مترددین جاده‌ای نیز است لذا از مهم‌ترین عوامل برای ایمنی جاده‌ها محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: از این رو این اداره‌کل در راستای تأمین ایمنی محورهای استان اقدامات درخور توجهی در بحث خط‌کشی محورها در دستور کار خود داشته که می‌توان به ۳ هزار و ۳۶۰کیلومتر خط‌کشی طول مسیر در سال گذشته اشاره کرد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: احیای خط‌کشی در محورهای مواصلاتی استان با اولویت محورهای شریانی در دستور کار این اداره است لذا اکثر محورهای شریانی و اصلی استان که در سال گذشته خط‌کشی در آن‌ها صورت پذیرفت.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به تلاش‌های فراوان انجام پذیرفته توسط عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط‌کشی مشاهده نگردد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول