اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تاخیر در واکسیناسیون در ماه‌های گذشته و افزایش مرگ و میرها/ تسریع اخیر در واکسیناسیون ادامه یابد

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: عامل اصلی گسترش بیماری و واگیری آن و تلفات سنگین انسانی در ماههای اخیر، تاخیر در واکسیناسیون بوده است که امیدواریم این سرعت در واکسیناسیون، با بسیج عمومی افزایش یابد تا از مرگ و میرها جلوگیری شود.

تاخیر در واکسیناسیون در ماه‌های گذشته و افزایش مرگ و میرها/ تسریع اخیر در واکسیناسیون ادامه یابد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، یوسف داوودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی، با اشاره به افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا اظهار داشت: باید از رئیس جمهور محترم و وزیر بهداشت و همه دست‌اندرکاران نظام سلامت بابت تلاش های شبانه‌روزی آنها برای خرید واکسن و افزایش سرعت واکسیناسیون تشکر کنیم.

وی ادامه داد: عامل اصلی گسترش بیماری و واگیری آن و تلفات سنگین انسانی در ماههای اخیر، تاخیر در واکسیناسیون بوده است که امیدواریم این سرعت در واکسیناسیون، با بسیج عمومی افزایش یابد تا از مرگ و میرها جلوگیری شود.

همچنین، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در تذکر مشابه اظهار داشت: از اقدامات جهادی رئیس جمهور محترم و دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت در زمینه افزایش سرعت واکسیناسیون تشکر می کنم.

وی افزود: در زمان بررسی صلاحیت وزیر بهداشت در مجلس، به ایشان گفتیم که واکسیناسیون در حال حاضر حدود 300 هزار دُز در روز است و باید افزایش یابد که ایشان وعده افزایش آن به یک و نیم میلیون دُز در روز را داد و به این وعده عمل هم کرد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول