اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال قهرمانی آسیا| ایران چگونه بازیکنان تایلند را از مدار خارج کرد؟

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از برد مقابل تایلند گفت: با اطلاعاتی که از تایلند داشتیم بازیکنان این تیم را از مدار بازی خارج کردیم.

والیبال قهرمانی آسیا| ایران چگونه بازیکنان تایلند را از مدار خارج کرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز عطایی پس از پیروزی برابر تیم تایلند اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی‌ تدارکاتی نداشتیم، سعی کردیم از بازی دیروز برابر هنگ‌کنگ به عنوان یک فرصت در جهت منظم‌تر شدن و بازی تمرینی استفاده کنیم که خوشبختانه تا حدی هم اثرگذار بود. همچنین به واسطه بازی روز گذشته تایلند با پاکستان، از تایلند تا حدودی شناخت پیدا کردیم.

وی ادامه داد: با آنالیز دقیق بازیکنان توانمند تایلند، ملی‌پوشان این کشور در بازی امروز تحت تأثیر عملکرد ایران قرار گرفتند و نتوانستند کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذارند و از جریان بازی منحرف شدند. تغییرات گسترده سرمربی تایلند نسبت به بازی با پاکستان نشان داد که ما توانستیم بازیکنان تایلند را از مدار خارج کنیم.

عطایی با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش اضافه کرد: خوشبختانه بازی با تایلند منظم‌تر و با هماهنگی بیشتری انجام شد. سعی کردیم در اواسط مسابقه به بازیکنان دیگر هم مهلت بازی دهیم تا آمادگی بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ارزیابی از حریفان آسیایی خود تصریح کرد: در آسیا چهار یا پنج حریف قدیمی و سنتی از جمله چین، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا وجود دارد. چین با ترکیب کامل و همان تیمی که در مقدماتی المپیک بازی کرد در این مسابقات حضور دارد. ژاپن تنها دو بازیکنش را در اختیار ندارد. از تیم استرالیا نیز تنها یک بازیکن غایب است. کره جنوبی هم همان تیم قدرتمندی است که در مقدماتی المپیک دیدیم. تیم ایران در میان همه تیم‌ها بیشترین تغییر را داشته است. تمام تلاشمان را به کار می گیریم و هدفمان را دنبال می کنیم. همه این تیم‌ها برابر یکدیگر کار سختی دارند.

عطایی با گله‌مندی مجدد از میزبانی ژاپن در این رقابت‌ها، عنوان کرد: از لحاظ اسکان و هتل مشکلی نداریم اما در بخش تغذیه مشکلات فراوان داریم و این موضوع کار را برای تیم ایران سخت می‌کند. اگر روند مسابقات به همین منوال پیش رود، ممکن است بازیکنان تحلیل بروند و نبود ذخیره انرژی برای بازی‌های بعدی، بازیکنان ایران را با چالش جدی روبرو کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول