اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آسمانی صاف در اغلب شهرها تا پنج روز آینده/ گرد و خاک در برخی نقاط شرق کشور

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار خواهیم داشت.

آسمانی صاف در اغلب شهرها تا پنج روز آینده/ گرد و خاک در برخی نقاط شرق کشور

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از امروز تا پنج‌شنبه 25 شهریور در برخی ساعات در نوار شرقی کشور، شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و  خصوصاً زابل وزش باد افزایش می‌یابد که موجب کاهش کیفیت هوا و خیزش گرد و خاک در این مناطق خواهد شد. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از امروز تا پایان هفته شرق دریای عمان همچنین شمال و مرکز خلیج‌فارس مواج است. 

وی بیان کرد:‌ در پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است. در همین مدت در برخی نقاط گیلان،‌ مازندران و غرب گلستان بارش پراکنده و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. 

وی گفت: از جمعه 26 شهریور تا اوایل هفته آینده با شمالی شدن جریانات در سواحل خزر، بارش باران، وزش باد شدید موقت و کاهش دما در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود و در این مدت دریای خزر مواج است.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 36 و 24 درجه خواهد بود. همچنین در روزهای آتی نیز آسمان تهران صاف است.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 44 درجه بالای صفر و آسمانی صاف، گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 6 درجه بالای صفر و آسمانی صاف، خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول