اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

مادر 2 شهید دفاع مقدس به فرزندان شهیدش ملحق شد

مادر شهیدان احمد و محمود نقی‌زاده امروز (دوشنبه ۲۲ شهریور ماه) به فرزندانش شهیدش پیوست. مراسم تشییع پیکر این مادر شهید عصر امروز در شاهرود برگزار می‌شود.

مادر 2 شهید دفاع مقدس به فرزندان شهیدش ملحق شد

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، فاطمه پارسای آریانی مادر شهیدان احمد و محمود نقی‌زاده صبح امروز (دوشنبه ۲۲ شهریور ماه) به علت کهولت سن در شاهرود درگذشت.

پیکر این مادر ۲ شهید دفاع مقدس عصر امروز در وادی‌السلام شاهرود تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش فارس، شهید محمود نقی‌زاده در اول مرداد ماه سال ۱۳۴۲ در شاهرود به دنیا آمد. او همراه با سپاه شاهرود، تیپ ۲۱، گردان کربلا به جبهه اعزام شد. در زمان شهادت او معاون گروهان بود. محمود نقی‌زاده به مدت ۱۴ ماه و ۲۷ روز در جنگ حضور داشت. در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در شلمچه در جزیره بوارین به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای آرمیده است.

شهید احمد نقی‌زاده در اول مهر ماه سال ۱۳۴۴ در شاهرود دیده به جهان گشود. در زمان دفاع مقدس از طریق سپاه شاهرود، تیپ امام حسین (ع)، گردان یازهرا به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد. او ۴ ماه و ۱۵ روز در جبهه حضور داشت و در نهایت در ۲۶ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در شلمچه به فیض شهادت نائل آمد. مزار این شهید در گلزار شهدای شاهرود قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول