اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

همدلی مؤمنانه نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی/ توزیع ۱۱۴ بسته معیشتی بین نیازمندان

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی از اجرای ششمن مرحله مواسات و همدلی کارکنان ناجا در استان خبر داد و گفت: در این مرحله ۱۱۴ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

همدلی مؤمنانه نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی/ توزیع ۱۱۴ بسته معیشتی بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدرضا عبدالهی صبح امروز در مراسم آغاز توزیع کمک‌های مؤمنانه نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: نیروی انتظامی استان در بحث مواسات و همدلی همانند دیگر فرامین مقام معظم رهبری به دعوت ایشان به این مواسات لبیک گفت.

وی با اشاره به توزیع کمک‌ها مؤمنانه فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی از آغاز کرونا تاکنون، بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵ مرحله توزیع بسته کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان توزیع و امروز نیز ششمین مرحله از این رزمایش است که در سطح استان برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: در اولین مرحله از این رزمایش ۳۵۵ بسته مواد غذایی، مرحله دوم ۱۱۴ بسته، مرحله سوم ۳۶۲ بسته و مرحله چهارم ۱۱۰ بسته مواد غذایی تهیه و بین خانواده‌های کم‌بضاعت استان توزیع شده است.

عبدالهی اضافه کرد: همچنین در پنجمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی یک هزار غذای گرم و ۳۸ کارت اعتباری برای کمک هزینه خانواده‌های نیازمند تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه در ششمن مرحله مواسات و همدلی ۱۱۴ بسته مواد غذایی به ارزش ۴۰ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل روغن، برنج، چای، رب و شکر است که با کمک‌های جمع آوری شده از سوی کارکنان نیروی انتظامی استان تهیه شده است.

 حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امام جمعه موقت بیرجند نیز در این مراسم، بیان داشت: در سیر کمال اولین قدم شناخت است و زمانی که انسان معرفت و شناخت پیدا کرد باید وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه در جامعه ما به واسطه تقوا و ایمان و توصیه‌های ایمانی و دینی داریم زمینه مواسات و همدلی فراهم است، عنوان کرد: در کار خیر سرعت از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به ویژگی‌های شهید «حاج قاسم سلیمانی»  و پیشی گرفتن در کار خیر، گفت: این شهید والامقام به دلیل تقوا و ایمان بالای و سرعت در اقدام و عمل که داشت نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای گرفت و هرگز از دل‌ها خارج نخواهد شد.

نوفرستی با اشاره به اینکه افرادی که ایمان و عمل صالح را می‌دانند اما حاضر نیستند عمل کنند و حتی آگاهانه به دین ضربه می‌زند اینها در خسران هستند، گفت: در موضوع کربلا  افرادی که لیاقت داشتند و امام را همراهی کردند بسیار زیبا درخشیدند و امروز هم نامشان به نیکی در تاریخ یاد می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول