اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واردات چشمگیر واکسن کرونا هشتگ «سریع، فوری، انقلابی» را داغ کرد/ فرق می‌کنه کی رئیس جمهور باشه!

در حالی که تحریم‌های ظالمانه آمریکا و عهدشکنی رذیلانه‌اش در برجام پا برجاست، میزان واردات واکسن در بیست روز، تقریبا با حجم واکسن وارد شده در دویست روز قبل از آن برابری می‌کند.

واردات چشمگیر واکسن کرونا هشتگ «سریع، فوری، انقلابی» را داغ کرد/ فرق می‌کنه کی رئیس جمهور باشه!

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: رئیس جمهور منتخب ملت در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ در حرم مطهر امام رضا(ع) در باره واکسیناسیون عمومی گفت: از روز اول دولت این موضوع را با جدیت دنبال می‎کنیم. چه واکسن داخلی و چه واکسن خارجی، سریع تهیه می‎کنیم تا با واکسیناسیون مردم احساس آرامش کنند.
 


این وعده در حد حرف باقی نماند و این‌روزها شاهد عملی شدن آن هستیم. در حالی که تحریم‌های ظالمانه آمریکا و عهدشکنی رذیلانه‌اش در برجام پا برجاست، میزان واردات واکسن در بیست روز، تقریبا با حجم واکسن وارد شده در دویست روز قبل از آن برابری می‌کند. واکسیناسیون روزانه نیز که با شلختگی و صف و ازدحام و اعصاب خرد کنی مردم قرین شده بود، حالا هم سر و سامان یافته، و هم دو برابر شده و البته پیش‌بینی می‌شود تا هفته آینده، سه تا چهار برابر قبل شود.

تزریق واکسن در چند روز اخیر به نسبت روزهای آخر دولت روحانی دو برابر شده و به بالای یک میلیون و یکصد هزار دُز در روز رسیده است. همچنین ثبت‌نام هم از ۱۳۰ هزار دُز به بالای ۵۰۰ هزار رسید. از سوی دیگر در حالی که مجموعا طی ۷ ماه در دولت روحانی ۲۶/۶ میلیون واکسن به کشور وارد شده بود، در دو هفته فعالیت آقای رئیسی، بیش از ۱۸ میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور شده است.
 


یادمان نرفته که برخی مدیران دولت قبل ادعا می‌کردند «بدون احیای برجام و پذیرش شروط FATF، امکان هیچ معامله‌ای از جمله خرید واکسن حتی با چین و روسیه وجود ندارد». همچنین در حالی که نوسانات آزار‌دهنده قیمت همه‌چیز، به توقف مذاکرات وین و FATF ربط داده می‌شد و مدیران دولتی با بهانه‌جویی از خود رفع مسئولیت می‌کردند، به همت مدیریت و نظارت میدانی دولتمردان، قیمت سیمان همین دیروز ۳۰۰ درصد کاهش یافت و به ۲۵ هزار تومان در هر کیسه رسید.

معلوم شد خیلی از مسئولیت‌ها و تدبیر و گره‌گشایی‌ها هست که روی زمین مانده و پشت نام رمزی برجام و FATF پنهان شده بود.

واردات واکسن به کشور با حجم بالا مدتی است به صورت روزانه در حال انجام است به طوری که طی ۲۰ روز اخیر در مجموع بیش از۲۱میلیون دز واکسن وارد شده و قرار است تا پایان ماه نیز این میزان به ۵۰ میلیون برسد. این اقدام دولت، با واکنش‌های فراوانی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بوده و با انتشار پیام‌هایی با هشتگ «سریع، فوری، انقلابی» از این اقدامات دولت تقدیر کرده‌اند. در ادامه برخی از این واکنش‌ها از نظرتان می‌گذرد.

 

▪️ دیپلماسی و بلد بودن زبان دنیا یعنی اینکه با یک تماس تلفنی ۹۰ میلیون دوز واکسن برای کشور تهیه کنید... سریع، فوری، انقلابی

💬 H.Soleimani 🇮🇷

 

 

 

 

▪️ ما با "سریع، فوری، انقلابی" شوخی کردیم اما دکتر رئیسی جدی جدی سریع، فوری، انقلابی واکسن آورد!

💬 محمد شیروانی

 

 

 

 

 

▪️ "سریع، فوری و انقلابی" که دستمایه تمسخر ضدانقلاب در روزهای اول آقای #رئیسی بود تنها بعد از یک ماه تبدیل شده به واقعیت اجرایی روزانه در کشور از همین جهته که می گفتیم و میگیم مهمه به کی رای بدیم

💬 Mostafa Ghanizadeh

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول