اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تصمیمی که توسط رئیس فدراسیون اسکی وتو شد/انتقاد کارشناسان به تصمیمات یک طرفه

برخی از اعضای کمیته فنی اسکی از تصمیمات یک طرفه رئیس فدراسیون انتقاد کردند.

تصمیمی که توسط رئیس فدراسیون اسکی وتو شد/انتقاد کارشناسان به تصمیمات یک طرفه

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی تصمیمات یک طرفه عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی باعث شده تا برخی از اعضای کمیته فنی نسبت به این موضوع انتقاد و گلایه کنند.

ماجرا از این قرار است که روز شنبه در نشست کمیته فنی برای اعزام ۲ ورزشکار جوان به کمپ اتریش که هر ساله با کمک فدراسیون جهانی اسکی انجام می‌شود، توافقاتی حاصل شد و اعضای حاضر در جلسه آن را مصوب کردند.

تصمیم بر این شد ورزشکارانی که در گروه سنی جوانان ۲ هستند به این کمپ اعزام شوند اما درست یک روز بعد از مصوبه، رئیس فدراسیون اسکی تصمیم دیگری اتخاذ و اعلام کرد ۲ ورزشکار جوان گروه سنی یک در این کمپ شرکت خواهند کرد.

وتو کردن تصمیم کمیته فنی که شامل نایب رئیس بانوان، کمیته فنی، کارشناسان خبره و ... می‌شود برای اعضا خوشایند نبود.

صادق کلهر کارشناس خبره فدراسیون اسکی در گفت‌وگو با فارس، درباره تغییر نظر رئیس فدراسیون در خصوص اعزام دو ورزشکار به کمپ اتریش عنوان کرد: این تصمیم گرفته شده درست یا نادرست موضوعی است که اعضا به آن رای دادند اما نمی‌دانم چه اتفاقی در طول یک شب رخ داد که روی نظر رئیس فدراسیون تاثیر گذاشت.

وی افزود: اگر نظریان می‌خواست نظر خود را اعمال کند می‌توانست همان روز بگوید یا درخواست جلسه فوری بگذارد. او نمی‌تواند بدون مصوبه این تصمیمات را بگیرد. هفته پیش هم در خصوص اعزام ورزشکاران چمن چنین اتفاقی رخ داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول