اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

اسماعیلی: محور عملیات روانی و رسانه ای دشمن،ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: محور عملیات روانی و رسانه ای دشمن،ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است.

اسماعیلی: محور عملیات روانی و رسانه ای دشمن،ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور یکشنبه شب در آئین معارفه و تکریم معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، با بیان اینکه متاسفانه تاکنون از تمام ظرفیت های خود در حوزه اطلاع رسانی استفاده نکرده ایم، افزود: از توانمندی ها و ظرفیت ها برای اثبات حقانیت و ارائه خدمات و اندیشه خودمان آنطور که باید و شاید در بخش های مختلف استفاده بهینه و همه جانبه نشده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تهیه و تدوین پیوست های رسانه ای برای فعالیت های دولت، اظهار داشت: در دولت تحول خواه و مردمی که شعار محوری تحول و انجام کار شبانه روزی و جهادی برای خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار داده، فعالیت جدی و کار تحولی در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی تلاش مضاعف را می طلبد.

اسماعیلی با بیان اینکه نگرش کلان رئیس جمهور و دولت سیزدهم نگاه به آینده و ترسیم افقی روشن با اقدام تحولی برای مردم است، خاطرنشان کرد: اعتماد آسیب دیده مردم باید ترمیم شود و در این مسیر نیازمند اطلاع رسانی هنرمندانه با جذابیت و اثرگذار در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات هستیم.
رئیس دفتر رئیس جمهور در این مراسم با قدردانی از تلاش های علیرضا معزی در دوران تصدی مسئولیت معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور برای عباس هنرمند در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول