اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای کمک به «جهش تولید» در کشور

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از اعلام آمادگی مسئولان صندوق توسعه ملی برای کمک به «جهش تولید» در نشست این کمیسیون خبر داد.

اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای کمک به «جهش تولید» در کشور

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در نشست امروز کمیسیون، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی و معاونان وی حضور یافتند و گزارشی از آخرین وضعیت منابع و مصارف صندوق توسعه ملی را ارائه کردند.

وی افزود: آقای شهیدزاده رئیس هیأت عامل صندوق در این گزارش اعلام کرد که منابع صندوق در وضعیت خوبی قرار دارد و این آمادگی وجود دارد که به بخش خصوصی برای توسعه صنعت و رونق تولید در کشور کمک کنند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: مدیرعامل صندوق همچنین اعلام کرد که در خصوص منابعی که تاکنون از سوی صندوق به مسائل مختلف اختصاص یافته، تعهدات لازم برای مصرف این منابع در مورد مشخص و بازگرداندان تعهدات طبق قانون، اخذ شده و همه اسناد آن در صندوق موجود است.

حسینی‌کیا همچنین با اشاره به بررسی طرح ارتقای جایگاه تحقیق، توسعه و نوآوری در صنعت کشور در کمیسیون صنایع و معادن گفت: در جلسه بعد از ظهر امروز با حضور مسئولانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسی‌های لازم در خصوص این طرح صورت گرفت اما رأی‌گیری درباره آن به جلسات آینده موکول شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول