اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتصاب جوانان در بخش‌های میان دولت می‌تواند مشکلات را سریع‌تر رفع کند

عضو هیأت رئیسه مجلس از رئیس‌جمهور خواست که در بخش‌های میانی وزارتخانه‌ها از ظرفیت جوانان برای رفع مشکلات کشور استفاده کند.

انتصاب جوانان در بخش‌های میان دولت می‌تواند مشکلات را سریع‌تر رفع کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، روح‌الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 21 شهریور) جلسه علنی مجلس در تذکری شفاهی اظهار داشت: از آیت‌الله رئیسی برای انتخاب وزرای جوان در کابینه و توجه ویژه به گام دوم انقلاب تشکر می‌کنم. 

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در بخش میانی وزارتخانه‌ها وجود دارد و توصیه مقام معظم رهبری برای استفاده  از ظرفیت جوانان از رئیس‌جمهور می‌خواهم از جوانان برای رفع مشکلات کشور بیشتر استفاده کند.

وی تصریح کرد: از رئیس جمهور می‌خواهم استانداری ویژه با اختیاراتی ویژه برای توسعه کشور و توسعه آذربایجان شرقی انتخاب کند چرا که این استان محل اتصال اقتصادی ایران به قفقاز محسوب می‌شود. 

متفکر آزاد گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با مشکلات مالکیت و پنجره نقل و انتقال و بدهی 380 میلیاردی مواجه است که وزیر ورزش و جوانان بایستی در این زمینه ورود کرده و عدالت ورزشی را برقرار کند. 

وی در پایان گفت: عزل و نصب‌ها پیش از استقرار کامل دولت باید مورد توجه قرار گیرد و از رئیس‌جمهور می‌خواهم که تا از عزل و نصب‌ها و تقسیمات کشوری قبل از استقرار کامل دولت اجتناب شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول