اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بیانیه 265 نماینده مجلس/ نیروی دریایی دشمن را در اهداف پلیدش ناکام گذاشت

265 نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای با تجلیل از اقدامات مقتدرانه نیروی دریایی ارتش نوشتند: این نیرو با خلق حماسه‌های ناب در دوران سخت تحریم، دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشت.

بیانیه 265 نماینده مجلس/ نیروی دریایی دشمن را در اهداف پلیدش ناکام گذاشت

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در پایان جلسه علنی امروز مجلس بیانیه 265 نفر از نمایندگان در تجلیل از اقدامات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرائت شد.

متن این بیانیه که به مناسبت بازگشت ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی در آبهای اقیانوس اطلس صادر شده به شرح ذیل است: 

اینک به فضل الهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار، صلابت و با خلق صحنه های ناب و همدلی خود با امام راحل (ره)، رهبری، شهدا و مردم در دوران سخت تحریم دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته اند و در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با عزمی راسخ و با بهره گیری از مدیریت جهادی و با تکیه بر جوانان مومن و متعهد حماسه سال های حضور مستمر و خستگی ناپذیرخود را در دریا که با تقدیم صدها شهید حاصل شده ادامه خواهند داد. نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درحالی اقدام به حضور مقتدرانه و غرور آفرین در اقیانوس اطلس، دریای شمال و دریای بالتیک نموده که دشمن زبون مدعی است با اعمال فشار حداکثری کشور ایران را دچار مشکل نموده است. در حالی که مشاهده می نماییم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران ضمن تامین قطعات با فناوری بالا و از منابع داخلی نه تنها آسیبی از تحریم ها ندیده بلکه به مراتب قوی تر از قبل ظاهر شد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نام ملت بزرگ ایران اسلامی و به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»  از تلاش های صادقانه و مجاهدت های خستگی ناپذیر امیر فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی، فرماندهان و افسران، درجه داران و سربازان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می نماییم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول