اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده تبریز در مجلس: مشکلات تیم تراکتورسازی تبریز در شرف حل شدن است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مشکلات و حاشیه ها که در چند مدت گذشته درباره تیم تراکتورسازی پیش آمد طی جلساتی با وزیر ورزش و مسئوولان بخش خصوصی باشگاه در شرف حل شدن است.

نماینده تبریز در مجلس: مشکلات تیم تراکتورسازی تبریز در شرف حل شدن است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: آقای متفکر آزاد امروز درباره باشگاه تراکتور نکاتی گفتند که بنده هم مسائلی در این خصوص خدمت ملت شریف ایران عرض می‌کنم و آن اینکه تیم تراکتور یکی از تیم های قوی کشور و در سطح باشگاه آسیا است و مورد توجه ویژه مردم آذربایجان مخصوصان جوانان تبریز و آذربایجان است.

وی افزود: مردم آذربایجان بیش از 60 سال با ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز زیسته‌اند و مشکلات و حاشیه ها که در چند مدت گذشته درباره این تیم پیش آمد طی جلساتی با وزیر ورزش و مسئوولان بخش خصوصی باشگاه در شرف حل شدن است.

میرتاج الدینی تصریح کرد: امروز این تیم عازم قطر است و آرزوی موفقیت برای این تیم پر طرفدار داریم و ما حامی این تیم هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول