اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طباطبایی‌نژاد: سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی عمل به شعارهای انتخاباتی است

نماینده اردستان در مجلس سفرهای استانی رئیس‌جمهور را نویدبخش عمل به شعارهای او دانست و گفت: آیت‌الله رئیسی با سعه صدر بهشتی و روحیه مردمی رجایی و روحیه جهادی شهید سلیمانی کار خواهد کرد.

طباطبایی‌نژاد: سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی عمل به شعارهای انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 21 شهریور) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور اظهار داشت: دولت سیزدهم کار خود را آغاز کرده است اما باید بداند این چهار سال به زودی می‌گذرد و باید از فرصت‌ها خوب استفاده کند.

وی افزود: همانطور که رئیس‌جمهور وعده داده، کابینه آیت‌الله رئیسی جوان بوده، تحول‌گرا، انقلابی و فسادستیز است. 

وی تصریح کرد: سفرهای پایان هفته دولت از شهرهای محروم و مرزی شروع شده است، این در حالی است که آیت‌الله رئیسی در تبلیغات انتخاباتی‌اش اعلام کرده بود که با سعه‌صدر بهشتی و روحیه مردمی رجایی و روحیه جهادی سلیمانی کار خواهد کرد. 

وی تأکید کرد: سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی قطعا نویدبخش عمل به شعارهای او در ایام انتخابات است. 

طباطبایی‌نژاد گفت: توقع نمایندگان مجلس از دولت سیزدهم آن است که سریع‌تر لوایحی را به مجلس ارسال کند تا نواقص قانونی که سالها در قوانین ما رخنه کرده اصلاح شود. 

وی گفت: دولت سیزدهم باید در انتصابات خود دقت لازم را انجام دهد، چرا ک این موضوع بزرگترین وظیفه دولت و مجلس انقلابی است به همین دلیل تعیین برخی استانداران باید از چهره‌های ملی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول